Rihanna este imaginea campaniei Gucci UNICEF

De Unica.ro, pe

De curând, Rihanna a intrat în rândul vedetelor de peste Ocean care sprijină campaniile umanitare.
Astfel, cântăreaţa de numai 20 de ani, din Barbados, a devenit imaginea campaniei „Tattoo Heart” iniţiată de Gucci.
Importantul brand va pune în vânzare produse speciale, inscripţionate cu un tatuaj în formă de inimă. Un sfert din încasările înregistrate vor fi donate către UNICEF.
„Astfel, oferim oamenilor ocazia să fie darnici, iar Rihanna ne ajută foarte mult în acest demers”, a declarat pentru Vogue, Frida Giannini, directorul de creaţie de la Gucci.
Deşi interpreta a fost cooptată încă din luna iulie în acest proiect, materialele promoţionale ce o au ca protagonistă au fost lansate de curând.

De curând, Rihanna a intrat în rândul vedetelor de peste Ocean care sprijină campaniile umanitare.
Astfel, cântăreaţa de numai 20 de ani, din Barbados, a devenit imaginea campaniei „Tattoo Heart” iniţiată de Gucci.
Importantul brand va pune în vânzare produse speciale, inscripţionate cu un tatuaj în formă de inimă. Un sfert din încasările înregistrate vor fi donate către UNICEF.
„Astfel, oferim oamenilor ocazia să fie darnici, iar Rihanna ne ajută foarte mult în acest demers”, a declarat pentru Vogue, Frida Giannini, directorul de creaţie de la Gucci.
Deşi interpreta a fost cooptată încă din luna iulie în acest proiect, materialele promoţionale ce o au ca protagonistă au fost lansate de curând.
Autor: Andreea Georgescu

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter