Rihanna a devenit cea mai bogată cântăreață din lume. Solista este oficial miliardară

De Adelina Duinea, pe

Rihanna (33 de ani) și-a lansat propriul brand de produse cosmetice în anul 2017, din dorința de a face „femeile de pretutindeni să se simtă incluse”. Patru ani mai târziu, compania i-a oferit unul dintre cele mai exclusiviste titluri, mai precis acela de miliardar.

Rihanna a devenit cea mai bogată cântăreață din lume. Solista este oficial miliardară

Forbes estimează că solista are o avere de 1,7 miliarde de dolari, devenind astfel cea mai bogată cântăreață din lume. Nu datorită muzicii a ajuns în această poziție, însă, ci datorită brandului de cosmetice, cu o valoare estimată la 1,4 miliarde de dolari.

Potrivit Forbes, Rihanna deține 50% din propria-i companie. Celelalte 3 miliarde ale artistei provin din compania sa de lenjerie intimă, care are o valoare estimată la 270 de milioane de dolari, și din cariera sa muzicală.

Cealaltă jumătate a brandului de cosmetice este deținută de conglomeratul Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), condus de Bernard Arnault (72 de ani), care ocupă poziția a doua în topul celor mai bogați oameni din lume, după fondatorul Amazon, Jeff Bezos (57 de ani).

Linia de cosmetice fondată de Rihanna oferă 50 de nuanțe de fond de ten, inclusiv o gamă de tonuri închise pentru femeile de culoare. Totodată, materialele promoționale ale brandului cuprind un grup divers de modele.

Citește și:

Jean-Claude Van Damme, în vizită în România. Actorul a fost filmat dansând pe manele

Incredibil cât de mult îi seamănă! Ea este sosia lui Scarlett Johansson

Povestea de viață a artistei Amy Winehouse. Au trecut 10 ani de la moartea ei

În anul 2018, după exact un an de la lansare, brandul a avut câștiguri în valoare de peste 550 de milioane de dolari, surclasând alte branduri lansate de celebrități precum Jessica Alba (40 de ani), Kim Kardashian (40 de ani) și Kylie Jenner (23 de ani).

„Multe femei simțeau că nu există linii de cosmetice care să se potrivească nuanței tenului lor. Erau tonuri deschise, medii, medii închise și închise”, a declarat Shannon Coyne, cofondatoarea Bluestock Advisors.

„Cu toții știm că realitatea era alta (n.r. referitor la nuanțele pielii). Ea a fost printre primii care a spus: «Vreau să le vorbesc acelor persoane diferite»”, a completat. Anul trecut, Rihanna a lansat un nou brand, de data aceasta cu produse de îngrijire a pielii.

În raportul anual LVMH, despre noul brand se arăta că a bifat „un început foarte promițător” și că a „generat reacții fără precedent”. În ciuda acestor succese, în februarie 2021, LVMH a confirmat că va scoate de pe piață Fenty, brandul de haine de lux pe care solista l-a lansat în 2019.

Din cauza pandemiei, multe astfel de branduri au avut de suferit. Solista și-a lansat ultima colecție vestimentară în noiembrie 2020. În prezent, artista formează un cuplu cu rapperul A$AP Rocky (32 de ani). Rihanna și rapperul sunt prieteni de mai bine de 7 ani. Înaintea acestei relații, Rihanna a format un cuplu cu miliardarul Hassan Jameel.

Foto: Profimediaimages.ro

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter