Jurnalul Iuliei (22) – 4 săptămâni ca în reclame?

De Iulia, pe

Apropo de prietene şi de motive suficiente de invidie. Ce zici de necesitatea epilării? Unele dintre noi avem o baftă geneticăşsi suntem demne de invidiat la capitolul…
pilozitate corporală, altele, spre nenorocul nostru,suntem candidatele ideale pentru rolul principal din filmul Yeti. Că aveam probleme hormonale sau ne-am moştenit taţii, ce mai contează.

Indiferent de anotimp problema persistă, după caz, în timp, se agravează sau se diminuează şi, pe lângă faptul că eliminarea sa reprezintă  o chestiune ce ţine de respect de sine şi o buna igienă corporală, pilozitatea corporală reprezintă şi un amendament în relaţiile cu bărbaţii.

În faţa lor noi suntem feminine, nu râgâim, nu flatulăm, nu mergem la toaletă şi nu avem păr în zone în care nu ar trebui să avem… sau cel puţin nu ar trebui. Punct. Şi, da, pe lângă menstruaţie, 9 luni de sarcină, naştere şi veşnica tendinţă de îngrăşare, ne confruntăm şi cu… asta.

Deşi metode de a scăpa de inestetica problema există, niciuna definitivă, nici măcar epilarea definitivă, vara, noroc că e pe sfârşite, pare să fie cea mai grea cumpănă de încercare pentru femeile Yeti şi motiv de relax pentru femeile Spân.

Întrebările de bază? Cât de păroasă eşti şi la ce metodă apelezi având în vedere avantajele efemere şi dezavantajele suficient de serioase.

Lama – În ultima perioadă în pauzele publicitare de la TV abundă în mincinoasele reclamele cu lame de ras destinate femeilor. Chiar mă gândeam zilele trecute dacă i-am dat în judecată, am avea câştig de cauză?

Sa fim serioase, Yeti sau Spân, nicio femeie nu se epilează cu lama o data şi nu se mai atinge de ea… până la 2 săptămâni. Unde mai pui că, folosită în mod regulat, inamicul va deveni mai des, mai gros şi va creşte din ce în ce mai repede, motiv pentru care în cel mai scurt timp, vei ajunge să depinzi de lamă… în fiecare zi.

Cremă epilatoare?
Aceeaşi Marie cu altă pălărie…aceeaşi poveste şi acelaşi efect ca în cazul lamelor şi doar un alt produs.

Aparatul de epilat.
Pe lângă faptul că efectul nu ţine până la 4 săptămâni aşa cum zic aştia prin reclame, de cele mai multe ori doare ca naiba, iar un epilat total durează ore întregi (şi noi niciodată nu avem timp), de multe ori pensetele apartului rup firele de păr şi nu îl îndepărtează cu tot cu rădăcină. Rezultatul? Parţial, unele fire de păr cresc mult mai repde iar altele, cresc pe sub piele.

Ceara? Probabil că ea rămâne principalul aliat împotriva problemei noastre şi implicit metoda de epilat cea mai des folosită. Pe lângă un epilat uniform, asta dacă dai de o cosmeticiană capabilă, în timp (şi rezultatele se văd după primele 2-3 şedinţe) părul se răreşte vizibil.

Problema mea cu ceara? Nicidecum durerea, la care cu toate devenim uşor imune, ci perioadele… de creştere. De cate ori nu ai aplelat la cremă epilatoare sau lamă, deşi ai jurat fidelitate epilatului cu ceară atunci când, în perioada de creştere ţi s-a ivit o oportunitate: o zi la plaja, la piscină, o întâlnire sau un eveniment la care trebuie neapărat să porţi cea mai tare rochie din dotare.

Perioada de tranziţie e şi mai urâtă vara, când la peste 30 de grade ai pefera o ţinută lejeră, nicidecum pantaloni lungi şi bluze cu mânecuţe.

Epilarea definitivă cu impulsuri luminoase? Doar o titulatura mincinoasă. Costă o căruţă de bani şi în loc să fie definitivă, odată terminate şedinţele, are termen de valabilitate… câteva luni. Cel târziu un an după, o iei de la capăt sau apelezi la o altă varinată de a scăpa de pilozitatea nedorită.

Bun, şi acum luând în calcul toate aceastea, nu pot sa nu mă înteb care este secretul celebrităţilor, al modelelor, fotomodelelor şi a altor femei numai bune de coperta revistelor sau de podiumurile de prezentare.

Cum reusesc să fie impecabile tot timpul, ele ce metodă folosesc şi nu in ultimul rând, ele în ce tipologie se încadrează? Spân sau Yeti sau…?

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter