Compania de cosmetice a Rihannei, acuzată de rasism

De Oana Savin, pe
Reprezentanții companiei de cosmetice creată de Rihanna, Fenty Beauty, și-au cerut scuze pentru promovarea unui produs al cărui nume a fost perceput a avea conotații rasiste.

Potrivit The Independent, produsul a fost scos ulterior de la vânzare.

Mai multe controverse au apărut după ce imaginea produsului cosmetic iluminator, în nuanță de roșu, a fost încărcat pe Instagram.

Numele acestuia, „Geisha Chic”, a atras reacții negative din partea fanilor, care consideră că brand-ul Fenty Beauty este rasist și și-a trădat atitudinea pozitivă privind diversitatea și activismul social.

Astfel, reprezentanții companiei au fost nevoiți să retragă produsul și să își ceară scuze.

„V-am ascultat, am scos produsul de pe piaţă până când va putea fi redenumit. Voiam să ne cerem personal scuze. Mulţumim pentru că ne-aţi educat„, se arată într-un mesaj al companiei.

O gheişă este o femeie japoneză care îşi delectează oaspeţii prin dans, muzică şi cântat. Tradiţia gheișelor datează de câteva secole, însă acestea încă sunt confundate cu „oiran”, fostele curtezane din Japonia.

Rihanna și-a lansat prima linie de produse cosmetice în anul 2017, prin intermediul companiei Fenty Beauty. Un an mai târziu, ea a lansat și o linie de lenjerie intimă numită Savage x Fenty.

Sursă foto: Northfoto

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter