A solicitat rezilierea abonamentului de telefon al fiului său mort. Ce răspuns a primit din partea companiei de telefonie mobilă

De Amelia Matei, pe Ultimul update Luni, 13 noiembrie 2017, 13:09
Ben Fitchett, un adolescent în vârstă de 14 ani din Marea Britanie, și-a pierdut viața după ce s-a aruncat de pe un pod. În timp ce poliția examina mobilul băiatului , tatăl său, Peter Fitchett, a cerut companiei de telefonie mobilă la care era abonat fiul său să rezilieze contractul, întrucât acesta este mort.

Însă tatăl îndurerat a primit un răspuns scandalos din partea companiei de telefonie mobilă. I s-a sugerat să vândă telefonul pentru a avea bani să plătească taxele de reziliere a contractului.

„Din păcate, deoarece dumneavoastră sunteți titularul contractului și încă sunteți în măsură să plătiți pentru acord, acesta nu poate fi anulat. Chiar ne pare rău pentru că treceți prin clipe grele, dar vă putem oferi doar alternative la situația dumneavoastră.

Opțiunea cea mai bună este să aflați dacă un prieten sau un alt membru al familiei poate prelua contractul, astfel încât să nu mai fiți răspunzător pentru cost. Singura modalitate existentă de a renunța la acord este să plătiți taxa de reziliere.

Ați putea vinde telefonul fiului dumneavoastră, pentru a compensa taxa de reziliere. Ne pare rău că nu vă putem ajuta în acest sens, dar sperăm că sfaturile pe care vi le-am dat vă vor fi de folos”, a fost răspunsul trimis de compania de telefonie mobilă la solicitarea tatălui care și-a pierdut copilul.

Mâhnit și furios deopotrivă, bărbatul a trimis următorul e-mail companiei:

„Ceilalți membrii ai familiei, care am mai rămas, avem abonamente la compania dumneavoastră, dar cu siguranță vom renunța la ele. De asemenea, fiți siguri că și prietenii noștri vor face exact același lucru.

Cât despre vânzarea telefonului fiului meu… poate că acesta nu va mai fi funcțional după ce poliția ni-l va înapoia. De asemnea, sunt convins că fiul meu care avea 14 ani nu s-a gândit când s-a aruncat de pe pod la problemele pe care suntem nevoiți să le rezolvăm acum cu o astfel de companie fără bătăi de inimă și care se gândește doar la bani.

Însă, poate că telefonul se află într-o stare bună după o asemenea cădere, deși mă îndoiesc. Vreți să îmi faceți o ofertă?

Acum, permiteți-mi să fac o sugestie politicoasă. În locul dumneavoastră, care în mod evident nu aveți o poziție prea bună în cadrul companiei, vă sugerez să cereți unui manager SENIOR să mă contacteze”.

Peter Fitchett a postat această conversație pe pagina s-a de Facebook, unde s-a viralizat. La scurt timp, bărbatul a fost contactat de un alt reprezentant al companiei de telefonie mobilă, care i-a adresat scuze și a reziliat contractul.

Peter spune că acum el și soția lui vor să își facă abonamente la o altă companie de telefonie mobilă, după lipsa de compasiune pe care a arătat-o actuala pentru pierderea lor.

Citește și – Cum arată de fapt o persoană care suferă de depresie

Citește și – Semne că o persoană se gândește la sinucidere

Foto – Facebook

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter