Poze: Cabral şi Andreea Ibacka, vacanţă la Madrid

De Unica.ro, pe

Cabral şi Andreea Ibacka au petrecut sărbătorile de iarnă în capitala Spaniei, Madrid. Vezi cele mai frumoase poze!
Dupa un an incarcat, Cabral si Andreea Ibacka si-au facut bagajele si fara sa stea prea mult pe ganduri au ales o destinatie despre care au auzit multe lucruri interesante de-a lungul timpului: “Planul de vacanta a fost facut, ca de cele mai multe ori, pe ultima suta de metri. Si dupa un an aglomerat pentru amandoi, am ales sa ne petrecem primele zile din noul an la Madrid. O destinatie noua, despre care auzisem numai de bine. Pentru prima data nu am facut planul de vacanta dupa un orar batut in cuie, nu am stabilit cu o zi inainte ce obiective trebuie sa bifam. A fost o vacanta lenesa, in care ne-am trezit atunci cand ne-a convenit si am mers mai mult fara tinta decat cu harta in mana. Ne-am odihnit si ne-am relaxat”, povesteste Andreea.
Shooting de modă exclusiv! ANDREEA IBACKA, zeiţa glam a verii
cabral si andreea ibacka
Cabral adauga ca intentioneaza sa revina la Madrid pentru un motiv bine intemeiat: “Am si vizitat cate ceva, cu toate ca n-am plecat cu ideea de a epuiza obiectivele lor turistice. Am ajuns la Palacio Real, Muzeul Prado, Stadionul Santiago Bernabeu. Si ne-am plimbat cat ne tineau piciorele intre pietele lor: Plaza de la Puerte del Sol, Plaza de Espana, Plaza de Santa Ana si alte Plaza carora nu le-am retinut numele. Si ca de fiecare data, am pastrat cel putin un motiv pentru care sa revenim la Madrid. Un meci de Cupa Campionilor al lui Real Madrid ar fi o invitatie perfecta. Stadionul lor e un adevarat spectacol pana cand si cand e gol…”
Prezentatorul emisiunii “Povestiri de noapte” spune ca s-a simtit in Spania ca…acasa: “Ne-am facut prieteni noi, toti romani! E incredibil cum ajungi sa te simti, atat de departe de casa… acasa! Am intalnit de-ai nostri peste tot… pe strada, la restaurant, la benzinarie, la club. Pana si managerul hotelului in care am stat era roman! Iar noaptea de revelion a iesit perfect. Miezul noptii ne-a prins in piata, unde am mancat 12 boabe de struguri si ne-am pus 12 dorinte si apoi am petrecut intr-un club pana dimineata, fix ca-n tinerete”.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!