„Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore” îți arată că magia filmelor Harry Potter nu o să moară prea curând

Ultimul update Vineri, 08 aprilie 2022, 16:35

„Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore” este genul de film pe care pur și simplu nu îl poți rata dacă ești fan al universului magic din cărțile și filmele „Harry Potter”.

Mulți oameni au descoperit cărțile și filmele „Harry Potter” în copilărie sau adolescență. Alții le-au descoperit prin intermediul copiilor lor. Un lucru este cert însă: magia acestui univers ne-a captivat iremediabil, astfel încât seria spin-off „Fantastic Beasts”, ale cărei evenimente se petrec înaintea celor din seria „Harry Potter”, ne face să revenim la cinematograf ori de câte ori apare un nou film.

„Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore” ne aduce în prim plan un Albus Dumbledore mult mai tânăr (interpretat de Jude Law), care încă trage ponoasele primei sale iubiri eșuate, dar și pe protagonistul Newt Scamander (jucat de Eddie Redmayne). Newt este o gură de aer proaspăt, pentru că nu este protagonistul clasic: este timid, știe că nu deține toate răspunsurile și are un comportament awkward lipsit de apologii. Și tocmai pentru că nu este perfect, este imposibil să nu îl îndrăgești.

Dacă în al doilea film din seria „Fantastic Beasts” relația dintre Newt și Dumbledore este una ce aduce aminte de dinamica profesor-elev, în „Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore” lucrurile se schimbă. Cei doi ajung mai degrabă pe picior de egalitate, iar acest lucru l-a observat și Eddie Redmayne, după cum a afirmat într-un interviu cu Nova Stream.

„Ador noua relație cu Dumbledore”, a povestit Redmayne. „Ce îmi place cel mai mult este că are acea complexitate a unei relații de tip maestru-ucenic, dar a evoluat pe parcursul filmelor până a ajuns ca o relație de fraternitate. Cei doi sunt mai degrabă într-o dinamică de frate mai mare-frate mai mic. Și chiar există un moment în acest film când Newt vede vulnerabilitatea lui Dumbledore și își asumă responsabilitatea de a-i da un sfat înțelept”.

Despre ce este vorba în „Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore”

În acest film, amenințarea lui Gellert Grindelwald (jucat de Mads Mikkelsen) devine tot mai apăsătoare, însă un pact de sânge făcut de el și Dumbledore în tinerețea lor face dificilă confruntarea lui. Acest pact presupune ca niciunul dintre cei doi vrăjitori să nu se atace reciproc. Tocmai din acest motiv, Dumbledore apelează la magi-zoologul Newt Scamander.

Echipa pe care cei doi o pun la cale este pe cât de neașteptată, pe atât de încântătoare. Fratele lui Newt, Theseus, li se alătură, precum și asistenta lui Newt, vrăjitoarea Bunty Broadacre. Împreună cu ei mai lucrează misteriosul Yusuf Kama, inteligenta Lally Hicks, ambii având puteri magice. Dar poate cel mai neașteptat membru al echipei este Jacob Kowalski, un simplu brutar american care nu are daruri magice, dar are mult curaj și charismă.

Pe măsură ce firul narativ se despletește, Newt și camarazii săi dau peste tot soiul de animale fantastice, unele înfiorătoare, care le fac misiunea de două ori mai dificilă, iar altele adorabile și cu intenții bune. Vei zâmbi alături de aceste personaje, în timp ce altele s-ar putea să îți fure o lacrimă sau două.

Dacă vrei să te desprinzi puțin de realitate și să pătrunzi într-o lume în care conflictele sunt guvernate de magie, acest film este de neratat. Poți urmări filmul „Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore” în cinematografele Cinema

Foto – Warner Bros

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News