The Killers nu sunt încă idoli (interviu)

De Unica.ro, pe

The Killers, vedetele Zilei Zero la B’Estfest, asigură că succesul trupei înfiinţate în 2002 nu le-a schimbat cu nimic viaţa.

Ploaia care a căzut necontenit şi ploaia de artificii de la sfârşitul primului show The Killers în România au oferit o imagine de poveste fanilor care au ignorat miercuri seara, la Romexpo, capriciile vremii.

Deşi, într-un interviu acordat EVZ cu puţin timp înainte de concert, chitaristul trupei, Mark Stoermer, a spus că tot ce se întâmplă pe scenă este un show, iar în viaţa privată sunt oameni pe care nu i-a schimbat cu nimic succesul, în culise membrii trupei au fost destul de rezervaţi în a da detalii despre viaţa lor.

În schimb, Mark a vorbit despre controverse, idoli şi succes.

Sunteţi o trupă americană care combină foarte bine stilul autohton cu cel britanic. Preferaţi influenţele britanice?

Mark Stoermer: Nu este un secret faptul că avem influenţe britanice. Multă lume a spus încă de la început că părem o trupă britanică, deci acesta este, probabil, rezultatul unor influenţe. Realitatea este că ne inspiră tot ceea ce vine din suflet.

Ce semnifică numele celui mai recent album semnat The Killers, intitulat simplu „Day&Age”?

Numele are înţelesuri multiple. Pe de-o parte este vorba despre ceea ce vine din interiorul nostru, idei şi gânduri, iar, pe de altă parte, este vorba despre ceea ce semnifică trecutul şi viitorul. Este un amestec de stări, influenţe şi trăiri.

Sunteţi o trupă cu foarte mare succes. Care erau idolii voştri în 2002, când aţi pornit la drum şi care sunt acum?

Idolii nu s-au schimbat de când am început. Avem fiecare idolii săi, dar şi idoli comuni, care aduc diferite influenţe în muzica pe care o facem. Aş putea spune că principalii ar fi Depeche Mode, The Cure, U2, The Rolling Stones sau Oasis.

Citeşte continuarea interviului pe evz.ro!
Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter