Dana Rogoz, peripeții la întoarcerea din vacanță: „Biletele noastre au fost anulate”

De Unica.ro, pe

Dana Rogoz a avut parte de peripeții la întoarcerea din vacanța petrecută alături de familia ei în Bali. Pentru că drumul a fost cu mai multe escale și avioanele au avut întârzieri, actrița a rămas blocată în aeroporturi.

Dana Rogoz, împreună cu soțul ei, Radu Dragomir, cei doi copii ai lor, Lia și Vlad, și Barbu, fiul regizorului din prima căsătorie, au mers în vacanță în Bali, Indonezia. Actrița le-a împărtășit fanilor experiențele trăite acolo și a publicat o mulțime de fotografii cu locuri superbe. Însă drumul spre București a fost unul plin de peripeții.

Citește și: Iulia Vântur revine pe micul ecran. În ce show TV o vom putea vedea

Cum arată acum Mariana Buică, femeia care cântărea 240 kg la 25 de ani

Oana Zăvoranu, atac nou la adresa Adelinei Pestrițu. „L-a vândut pe Vârciulică pe 1.500 de euro”

Asiana Peng, reacție după declarațiile dintre mama ei și Anamaria Prodan

Dana Rogoz, peripeții la întoarcerea din vacanță

Dana le-a povestit urmăritorilor săi că ea și familia ei au ales la întoarcerea din Bali să facă escală în Singapore, unde au rămas timp de două zile. De acolo au plecat spre Doha, de unde ar fi trebuit să plece spre București, dar avioanele au avut întârziere, iar lucrurile s-au complicat.

Și ne-am trezit în Doha! Bună dimineațaaaaa! Zborul a plecat cu o întârziere de peste 3 ore din Singapore, drept urmare am pierdut conexiunea din Doha spre București. Dar nu ne stresam noi din atâta lucru. Acum luăm micul dejun în aeroport și peste câteva ore zburam spre… Frankfurt! Și de acolo spre București. Și în loc să ajungem la ora 13:00 pe 17 august, vom ajunge la 00:30 pe 18 august, a scris actrița pe rețelele de socializare.

„Biletele noastre au fost anulate”

Vedeta a avut însă parte de o surpriză neplăcută și în aeroportul din Frankfurt.

Am aterizat în Frankfurt, dar când am ajuns la check-in ne-au spus că biletele noastre au fost anulate și nu mai avem loc în zborul spre București. A fost o eroare probabil și drept urmare vom rămâne peste noapte în Frankfurt. Sincer, am râs. A fost șocul. Mă simt ca Tom Hanks în „Terminalul”, adică pare că nu mai ies din niște aeroporturi. Am senzația că sunt prinsă aici. Trebuie să găsim o cazare în noaptea asta și o să ajungem mâine. Ce să poți să faci în situația asta, altceva decât să râzi? a spus Dana Rogoz în Insta Story.

Sursă foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!