Alexandra Stan, despre meseria de influencer: „Să mă ierte Dumnezeu, mai beau și eu un pahar de vin sau de șampanie”

Artista a oferit un interviu în exclusivitate pentru Unica.ro, în care a vorbit deschis despre viitoarele proiecte pe plan profesional.

Multe vedete s-au orientat spre a face podcasturi pentru a fi mai aproape de fani și pentru a-și crește comunitatea. Inclusiv fosta concurentă de la Survivor România și-ar dori să le urmeze exemplul: „nu prea sunt femei în online care fac asta și mi se pare foarte tare. E o treabă serioasă, acum nu trebuie să facă toată lumea (n.r. podcast sau emisiune). Mai întâi faci un research, faci un content de calitate, care chiar ajută”, a lămurit cântăreața.

Când vine vorba de rețelele sociale, vedeta crede că influencerii, inclusiv ea, au o mare responsabilitate față de ceilalți: „în general, încerc să fiu responsabilă pentru că am un public mare și sunt și mulți copii. Să mă ierte Dumnezeu, până la urmă am 32 de ani, mai beau și eu un pahar de vin sau de șampanie, că acum nu mă îmbăt și nu o să promovez non-stop numai alcool”, a mai povestit Alexandra Stan.

Hitul Mr. Saxobeat, celebră pe TikTok

Artista a cucerit nu doar topurile muzicale din întreaga lume, ci și rețelele sociale. Pe Facebook, are o comunitate de 3,1 milioane de fani, pe Instagram a strâns 542 k de urmăritori. Curând, Alexandra Stan e prezentă și pe TikTok, Twitter și Spotify: „sunt piese care de exemplu s-au viralizat. Piesa mea, ‘Mr. Saxobeat’, pe care am lansat-o acum aproape 12 ani, s-a viralizat pe TikTok. A rupt, au fost nu știu câte milioane de vizualizări”, a comentat cântăreața.

Alexandra Stan, una dintre artistele care fac parte din portofoliul Social Stars by Ringier

Social Stars esteproiectul care face legătura între publicul creatorilor de conținut specializați și branduri, fiind rezulatul colaborării dintre Brandtube, agenție de talente care adună peste 100 de artiști și podcasteri, și Ringier România, publisher media și agenție digitală de creație: „în primul rând, sunt recunoscătoare că m-au luat sub aripa lor, cei de la Social Stars by Ringier, pentru că suntem mulți influenceri care trag toți la aceeași căruță”, a povestit Alexandra Stan pentru Unica.ro.

Petrece destul de mult timp în social media, chiar dacă uneori nu este un timp tocmai productiv pe cât și-ar dori: „scroll-ul asta îți creează și un feedback. Tocmai de asta e important să ai niște parteneri și să lucrezi cu niște oameni profesioniști”, a mai continuat ea.

Artista recunoaște că e foarte greu să fii și cântăreață, și influencer: „nu înțeleg cum fac artistele astea care mai au și 2-3 copii, pentru mine sunt eroine!”, a transmis Alexandra Stan.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter