Strategii de marketing pentru succesul in dragoste

De Unica.ro, pe

De foarte multe ori ne-am intrebat care ar putea fi cele mai bune metode de atragere a unui barbat de care ne-am indragostit la prima vedere.
Trebuie sa recunosti ca nu este usor sa intri in gratiile celui care ti-a cazut cu tronc, iar pentru o viata sentimentala de succes ar fi bine sa tii seama de anumite sfaturi. Asadar, poate fi supusa dragostea  retetelor de marketing? Cei mai multi psihologi nu sunt de acord cu aplicarea lor si vin cu multe critici la adresa celor care sunt adeptii acestor strategii folosite in marketing-ul modial.
  
1. Oferi orice pentru a obtine dragostea

  
Psihologul spune ca dragostea nu poate fi cumparata, iar daca aplici aceasta strategie, iubirea se poate transforma intr-o ,,dragoste marketing”ce desfasoara o totalitate de tehnici si strategii probate in serviciul cuceririlor amoroase. De asemenea pot da nastere unor manifestari amoroase incontrolabile ale inconstientului.

Mai clar,  poti cu adevarat, asa cum marketing-ul tinde sa forteze actul de cumparare a bunurilor pe piata, sa cumperi dragostea? Cu siguranta nu! Dragostea este mai mult o chestiune de ,,a fi” nu de ,,a avea”. Iubirea adevarata tine de inconstient, iar legile de marketing sunt auxiliare in procesul de seductie. Nu putem omite faptul ca in majoritatea cazurilor aceste strategii pot fi incompatibile cu inconstientul.
  
2. Cunoaste-i caracterul ca sa stii cum sa-l atragi

  
Iata o strategie care te obliga sa afli cat mai multe despre persoana care te intereseaza, atat prin intermediul unei observatii directe, cat si prin intermediul unor surse auxilare. Pentru a-ti atinge scopul e necesar sa intri in contact cu acele persoane care iti pot da informatii intime despre cel care te intereseaza. Dar si in acest caz psihologul spune ,,Nu!” pentru ca cine spune tinta, vorbeste de un scop precis, de un obiectiv, urmareste ceva…

A-l obseva, a-l examina pe celalalt pentru a te apropia mai mult de el nu iti va conferi mai multa putere asupra lui. Noi suntem neputinciosi in fata dragostei si nu avem timpul necesar de a-l gandi pe celalalt ca pe o marfa. Intalnirea cu dragostea este spontana, nu e premeditata, ea trebuie sa aiba partea sa de surpriza, trebuie sa incite.

Indiferent de vointa noastra, de metodele pe care le angajam pentru atragerea unei persoane nu putem avea rezultatul scontat fara existenta in prealabil a unui feeling predestinat.

3. Inainte de a trece la atac intelege care sunt exigentele lui fata de tine

  
Si ce intrebare iti vine prima data in minte? Una singura: ,,Celalalt astepta ceva in particular?” Probabil asteapta pentru ca orice persoana are tendinta de a astepta de la celalalt sa se incadreze in niste exigente care sa permita formarea unui cuplu sau a unei familii.

Dar, asa cum spune psihologul, in aceeasi masura nu ne dam seama ce ne face sa fim atrasi de celalalt indiferent daca sunt sau nu satisfacute asteptarile noastre. Cel mai bine este sa ne lasam in voia sortii, sa incercam sa fim pasivi pentru ca acesta este dragostea adevarata. Nu-ti programa sa-l cunosti pe celalalt, traieste spontaneiatea iubirii si-ti va fi mult mai bine.
  
4. Promovarea unei imagini perfecte

  
Viitorul partener poate fi atras de imaginea pe care tu vrei sa o etalezi. Acest lucru poate fi posibil prin intermediul unei strategii directe care sa permita comunicarea cu partenerul, cit si printr-o tehnica indirecta cu persoane terte.

Insa a vinde o imagine ideala, asa cum spune psihologul, inseamna a-ti crea o imagine falsa care in contact cu realitatea nu are perenitate, distruge, ucide dragostea, elimina sublimul unei relatii si transforma femeia intr-un obiect de consum.

In schimb nu exista nicio lege care sa interzica sa seduci persoana iubita. Este normal sa doresti sa te faci placuta, sa scoti din tine ceea ce te poate pune cu adevarat in valoare.
  

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter