Interviu: proprietarul unui sex shop dezvăluie profilurile clienţilor lui

De Raluca Cristea, pe Ultimul update Miercuri, 31 mai 2017, 19:01

Proprietarul unui sex shop bucureştean a acceptat, sub un nume similar numelui lui, să ne ofere un interviu despre profilurile clienţilor lui.

Sunt Claudiu, am un sex shop de 5 ani şi pot să spun că am învăţat multe de la clienţii mei. De la bărbaţi gay la cupluri excentrice sau lesbiene, categorii cu preferinţe sexuale foarte diferite au cumpărat ceva din magazinul meu.

Cine şi ce cumpără?

Cumpără toată lumea, ai fi mirată să afli dar vin în magazin bărbaţi la costum, muncitori de pe şantier direct în uniformă, cupluri gay care se exprimă foarte liber, lesbiene, cupluri foarte tinere să zic până în 30 de ani şi cupluri trecute de prima tinereţe undeva pe la 40-50 de ani.

Cuplurile tinere se rezumă de multe ori la vibratoare, inele vibratoare şi costumaţii. Cuplurile cu experienţă cumpără costume, vibratoare, lubrifianţi şi uleiuri pentru masaj. Sunt la mare căutare cele 2în1 – ulei de masaj şi lubrifiant. Cuplurile de gay şi lesbiene cumpără vibratoare, pompe pentru penis sau clitoris, hamuri cu penetrator şi costume.

Care sunt cei mai interesanţi clienţi?

Cel mai mult îmi plac cuplurile, mai ales cele la început, mi-am format ochiul şi îmi dau seama ce şi cum. Ei sunt chiar cei mai interesaţi de un sex shop: intră, se uită atent şi puţin timid la tot ce e agăţat pe pereţi, se consultă unul cu celălalt, compară, fac glume. Cuplurile cu experienţă, mai ales cele de gay sau lesbiene, sunt altfel: ei sunt excentrici, le place să iasă cumva în evidenţă, merg mai mereu la sigur, ştiu ce vor să cumpere.

Care a fost cel mai erotic moment din sex shopul tău?

În spatele sex shopului este un perete cu produse, foarte slab luminat, pe care nu îl vezi bine de la intrare. Aici am avut parte de două episoade identice dar cu protagonişti diferiţi, care nu au venit să cumpere ceva, ci ca să facă sex. Cele două perechi erau cupluri exhibiţioniste, excitaţi de locul semi întunecat, plin cu jucării sexuale. Un cuplu era gay, iar celălalt, straight (heterosexual).

Au intrat în magazinul tău persoane publice?

Da, două: un om politic şi o solistă, ambii foarte cunoscuţi. Au venit seara târziu, puţin mai camuflaţi. Nu dau nume, evident.

Sex shopurile sunt o afacere profitabilă în România?

Nu prea sau nu încă. Deşi în fiecare zi am cel puţin 3 clienţi, românii nu sunt încă pregătiţi pentru o deschidere sexuală adevărată în cuplurile lor. Încă se face sex după prejudecăţi, mie aşa mi se pare.

Ai ceva de învăţat de la clienţii tăi?

Da, să nu mă mai gândesc ce trecut şi ce viitor ar putea avea oamenii de lângă mine. E mult mai bine să te gândeşti la prezent şi atât. Prezentul contează dacă vrei să nu pierzi ocazii. Cu cât te pierzi mai mult în detalii, cu atât rişti să pierzi esenţialul. Şi uite aşa, primesc în fiecare zi în magazinul meu oameni care mai de care. Unii mă sperie, unii mă amuză, alţii sunt chiar foarte sociabili.

Îţi mulţumim, Claudiu!

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter