Parfumuri cu semnătură celebră

De Andra Pecingina, pe

Parfumurile semnate de vedete sau designeri vestimentari oferă unei femei arome subtile şi prospete datorită mix-urilor florale sau fructate care pot aduce în amintire un anotimp sau o zi
… specială. Aceste parfumuri cu „eticheta”  unei persoane celebre pot fi romantice sau senzuale, erotice sau incitante, dulci sau proaspete şi vin mereu cu promisiunea că femeia care le poartă poate să preia astfel din magia şi carisma vedetei!

Vedetele au învăţat în scurt timp faptul că nu trebuie să aştepte un contract mare de publicitate pentru a reprezenta un parfum, ci pot angaja specialişti pentru a lansa propriile arome. În anul 2006 o serie de vedete şi designeri au lansat parfumuri cu numele lor, dovedind că există spaţiu de branding personal şi în domeniul cosmetic. Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Kate Moss, Britney Spears, Hillary Duff, Victoria şi David Beckham, Sarah Jessica Parker şi actriţele din „Desperate Housewives” sunt doar câteva nume.

Vânzarile unor astfel de produse cu eticheta unei vedete au depăşit mereu aşteptările. În anul 2008, parfumul „Lovely” lansat de Sarah Jessica Parker a fost unul din cele mai bine vândute, la fel şi „Believe”, semnat Britney Spears. „Believe” conţine note dulci de fruct de guava, paciuli şi mandarină.

Parfumuri cu semnătură celebrăVictoria Beckham descrie aromele semnate „Intimately Beckham” ca „uşoare, proaspete, fresh şi fără vârstă”.

Parfumul vedetei conţine esenţă de mosc şi devine astfel o aromă unisex, descrisă de specialişti ca o alegere grozavă pentru seară.

„Intimately Beckham” este unul din cele trei cele mai bine vândute în anul 2009. Preţul sticluţei de 75 ml este de 154 lei.

Suprinzător este şi unul din cele mai populare parfumuri cu semnătura unei vedete: „Lovely” lansat de Sarah Jessica Parker. Acesta nu este un parfum dulce, cum ar fi de aşteptat de la actriţa din „Sex and the City”, ci unul sofisticat, care durează destul de mult pe piele. Preţul acestui parfum este de 242 lei.

Kylie Minogue şi al său „Sweet Darling” chiar este dulce şi fructat, cu unele miresme orientale, şi este descris ca parfumul perfect pe timp de zi, genul pe care îl păstrezi în geantă pentru a te împrospăta la mijlocul zilei. Cel de-al doilea parfum Kylie, „Couture”, este un parfum stilat, floral, moscat, disponibil în magazinele din România din februarie 2009. Notele de top ale parfumului sunt de cireşe amare, floare de lămâie, violete, notele de mijloc sunt de Ylang ylang, floarea pasiunii şi iasomie, iar cele de bază sunt de mosc, şerbet de vanilie şi cedru alb. Ambele parfumuri sunt vândute la preţul de 90 de lei sticluţa de 50 ml.

Cifrele din vânzări arată clar preferinţele femeilor din întreaga lume pentru parfumuri cu o semnătură celebră.

Parfumuri cu semnătură celebră
Christina Aguilera, Mariah Carey, Faith Hill, Jennifer Lopez, Gwen Stefani sunt alte celebrităţi care au încasat foarte mulţi bani pe seama parfumurilor lansate în ultimii ani.

Parfumuri cu semnătură celebrăÎn România există vedete care au împrumutat din calităţile lor: personalitate, frumuseţe, talent, unor mărci cosmetice.

Ultima frumuseţe autohtonă din această categorie este Valentina Pelinel, imaginea parfumului „Grace” lansat de Oriflame. Parfumul va fi comercializat la preţul de 84,9 lei.

Ambasadoarea acestul parfum în lume este Eva Herzigova, o altă celebritate în lumea modei, la fel cum este Kate Moss.

Există totuşi eforturi către personalizarea industriei cosmetice şi la noi în ţară. În anii ’90 creatoarea Janine Sârbu lansase atât o linie de parfumuri cât şi produse de machiaj cu eticheta casei sale de modă. Însă acestea au fost foarte prost primite atât de publicul feminin autohton cât şi de critici.

Designerul clujean Dorin Negrău a lansat la sfârşitul anului 2008 „Clona”, o gamă de cosmetice, în premieră în lumea modei din România.  Parfumul „Clona” conţine arome senzuale: „Trandafir sălbatic ce trezeşte personalitatea ascunsă, flori de gref roşu cu nota fresh, pentru prospeţime, piper roşu pentru tărie şi urme de mosc pentru nota erotică şi senzuală…”, ne spune creatorul acestuia.

„endless 26 gold fragrance” este numele unui parfum creat de Octavian Coifan, singurul român membru al Asociaţiei Parfumierilor Francezi, special pentru creatoarea de modă Alina Lăţan.

„E o sumă a aromelor mele preferate. Este creat în jurul absolutului floral de tuberoze indiene. Mai conţine note picante de coriandru şi de portocal (Tunisia), iasomie (Egipt) şi iris florentin. Aceste preţioase ingrediente florale construiesc o amprentă aproape umană pe un fond dominat de mosc şi vanilie”, declară Alina Lăţan.

Un nou trend care se prefigurează în Paris este acela al parfumurilor vintage reeditate în serie mică, pentru colecţionare cu pasiune pentru miresmele trecutului. Însă până în momentul în care publicul roman va putea aprecia parfumuri vintage de la Guerlain, aromele subtile ale celebrităţilor internaţionale ne vor încânta în continuare!
 
Foto: Mediafax

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter