Designerii şi jurnalismul de modă

De Andra Pecingina, pe

Jurnalismul cetăţenesc ia din ce în ce mai multă amploare pe măsură ce lumea devine mai avidă de ştiri live. Poate nu ştiai, dar există designeri vestimentari care au luat atitudine şi intră în presă …
… pentru a împărtăşi viziunea lor direct către public. Revistele print şi online şi blogurile designerilor şi stiliştilor sunt acum unele din cele mai căutate!

Swide.com este o revistă online susţinută financiar de către cei doi designeri D&G Steffano Gabbana şi Domenico Dolce. Jurnaliştii angajaţi de duo-ul de creatori acoperă cu articolele lor domenii variate: modă, showbiz, ultimele tendinţe şi chiar preview-uri ale colecţiilor altor designeri.

Dolce&Gabbana şi compania află mereu primii noutăţile din domeniu şi le prezintă celor pasionaţi. Cronici de filme, pertreceri, defilări de modă, pictoriale de modă cu vedete acestea sunt doar câteva subiecte pe care le tratează echipa redacţională aflată sub bagheta creatorilor italieni.

Designerii şi jurnalismul de modăChanel distribuie începând cu această lună o nouă revistă în magazinele sale.  Revista îşi ia numele după adresa primului atelier deschis de Coco Chanel, 31 Rue Cambon. Directorii artistici de la Chanel au avut această idee bazându-se pe renumele lor ca trendsetteri şi trend hunteri.

Decizia de a scoate pe piaţă din ce în ce mai multe obiecte pe care logo-ul Chanel tronează nu este legată de popularizarea mărcii, deoarece nu este nevoie. Brandul a descoperit că orice are încrustat celebrul lor logo se vinde „ca pâinea caldă”.

O glumă care circula în legătură cu această ştire spune că acum în sfârşit există ceva în magazinul Chanel pe care oamenii obişnuiţi şi-l pot permite: Revista 31 Rue Cambon.

Celebra stilistă a vedetelor Rachel Zoe are propriul blog – The Zoe Report – în care îşi exprimă preferinţele în materie de modă şi frumuseţe. Blogul are chiar şi o secţiune în care cititoarea îşi poate exprima dilemele în materie de stil şi Rachel îi va răspunde.

„The Zoe Report  este un newsletter zilnic gratuit cu obsesiile mele favorite din lumea stilului, aflată într-o continuă evoluţie” ne spune Rachel pe blogul ei.
Rachel ne vorbeşte pe blogul ei despre produse cosmetice testate de ea dar mai ales despre celebrităţile pe care le îmbracă şi despre ultimele sale descoperiri în materie de trenduri internaţionale. Un widget aflat pe pagină le poate permite fanelor Rachel Zoe să fie la current chiar şi cu playlist-ul muzical al stilistei.

Manifestul Yves Saint Laurent este unul vizual, publicat în ultimele patru sezoane ca mijloc unic de comunicare cu consumatorii de high fashion. Designerul Stefano Pilati realizează o revistă specială care este disponibilă online dar şi distribuită în peste 500.000 de exemplare pe străzile din  Paris, New York, Londra, Milano, Tokio şi Hong Kong.

Unde găseşti noua presă de designer:

www.swide.com www.rachelzoe.com www.yslmanifesto.com www.chanel.com

Foto: Northfoto, Hepta

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter