Adu Feng Shui-ul la birou!

De Unica.ro, pe

Te-ai gândi vreodată că modul în care-ţi personalizezi biroul şi spaţiul înconjurător are un mare impact asupra productivităţii tale şi a climatului profesional?
Feng Shui-ul îţi poate oferi acea atmosferă plăcută în care îţi poţi desfăşura activitatea într-un mod mai plăcut şi relaxant. Dacă eşti o angajată care petrece destul de mult timp la serviciu, cu siguranţă aceste reguli de Feng Shui te vor ajuta să mergi cu plăcere mai mare la job şi chiar să te simţi mai relaxată.

Iată mai jos câteva reguli de Feng Shui care ar trebui aplicate pentru a-ţi facilita o atmosferă plăcută şi relaxantă la birou.

Nu-ţi pune biroul aproape de uşă!

Regulile Feng Shui consideră că apropierea de uşa principală de acces în birou este una vulnerabilă. Dacă ai biroul aşezat lângă uşă şi nu-l poţi muta, măcar încearcă să nu stai cu spatele la ea. Atunci când când se iveşte ocazia, mută-ţi biroul!

Nu sta cu faţa la perete!

Imaginează-ţi acel perete ca pe o barieră care te împiedică să faci ce-ţi doreşti. Dacă poţi măcar pune-ţi biroul într-o poziţie care-ţi permite să vezi măcar o parte din restul încăperii.

Nu sta faţă în faţă cu altcineva!

După cum ştii, energiile circulă, aşa că mai bines stai spate în spate cu colegul tău.

Aruncă tot ceea ce nu-ţi trebuie!

Fă ordine în birou şi aruncă acele obiecte inutile din sertate şi dulapuri. Ele, păstrate pre amult timp acolo, vor atrage energia şi vor deveni „consumatori” energetic statici care te vor împiedica să te concentrezi şi să fii eficientă.

Nu sta în calea unghiurilor ascuţite!

Asigură-te ca nu stai în calea unor unghiuri ascuţite. Energiile agresive pe care acestea le trimit înspre îţi pot afecta succesul în munca şi chiar sănătatea.

Pune un glob de cristal pentru a absorbi energia negativă!

Feng Shui-ul spune că sfere de cristal aduc armonie. Ideal ar fi să ai şase asemenea sfere plasate în diferite părţi ale spatiului care-ţi aparţine. Astfel orele petrecute la muncă vor fi plăcute şi eficiente.

Alege un scaunul ergonomic!

Scaunul pe care stai la muncă influenţează foarte mult starea ta de sănătate şi evoluţia pe care o ai în carieră. Pentru că cel mai probabil, vei sta pe scaun multe ore, alege unul ergonomic, care să nu te ţină cu spatele şi gâtul încordate.

Fă-ţi ordine tot timpul pe birou!

Cea mai bună cale de a evita riscul compromiterii eficienţei, este organizarea unui birou curat şi ordonat.  10 minute petrecute în fiecare dimineaţă pentru a aranja obiectele de pe birou, îţi vor garanta liniştea de peste zi.

Alege un spaţiu de birou foarte bine luminat!

Un birou bine proiectat trebuie să fie neapărat şi foarte bine luminat. Este preferabil să fie aleasă lumina naturală şi de aceea trebuie să existe cât mai multe ferestre posibil.

Atenţie însă, pentru zona în care stau birourile este de preferat ca ferestrele să fie ceva mai înguste, pentru că ferestrele largi aduc energie Yang şi afectează puterea de concentrare. Un alt aspect important este faptul că lumina naturală trebuie să fie completată de cea artificială. Se pot vopsi chiar şi pereţii cu culoare albă pentru ca încăperea să devină mai luminoasă.

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter