Halle Berry a lansat o colecție de haine sport

De Elisabeta Cosmescu, pe Ultimul update Joi, 20 mai 2021, 11:28

După o pauză de mai bine de un an din showbiz, actrița Halle Berry a lansat o colecție de haine sport în colaborare cu brand-ul Sweaty Betty. La începutul pandemiei, vedeta a pus bazele unei platforme online numită Re-spin, un site prin intermediul căruia Halle Berry promovează stilul de viață sănătos.

La 54 de ani, actrița și fostul fotomodel, Halle Berry se poate lăuda cu forme de invidiat.

Vedeta continuă să facă furori pe rețelele de social media cu abdomenul ei plat și tonifiat. Așa că, lansarea colecției de haine sport îi reconfirmă afinitățile printr-o serie de piese inspirate din box și artă marțială japoneză jiu-jitsu.

Ediția este una limitată și include 22 de piese capsulă ce mixează aspectele tehnice cu cele ale designului de lifestyle inspirat de Halle Berry. Colaborarea marchează primul parteneriat al brandului Sweaty Betty cu o celebritate americană.

„Halle Berry este muza noastră. Ne-a oferit foarte multă inspirație în procesul de creație”, a spus Julia Straus, director executiv Sweaty Betty. „Halle Berry ne este clientă de foarte mult timp, așa că produsele noastre au fost testate de vedetă. Ne bazăm pe ea pentru că iubește antrenamentele de mare intensitate, exerciții ce includ totul, de la MMA (arte marțiale mixte), la antrenamente de forță, sărituri cu coarda și yoga. Halle arată minunat pentru că iubește foarte mult sportul.”

Noua colecție, mai spune Straus, oferă „o combinație perfectă de performanță tehnică și stil expresiv feminin. De asemenea, reflectă experiențele și preferințele de stil ale lui Halle Berry – moderne, feminine și versatile.”

„Dincolo de această colecție, ne bucurăm de această oportunitate excelentă de a lucra cu un partener incredibil de inspirat și talentat precum este Halle. Imaginea ei a reușit să amplifice misiunea noastră de a încuraja femeile să se exprime liber prin fitness. Credem că această colecție nu numai că ne va fideliza clienții, dar va extinde și mai mult comunitatea noastră”, a adăugat Julia Straus, director executiv Sweaty Betty.

Citește și:
Prințesa Beatrice este însărcinată. Nepoata reginei Elisabeta a II-a va deveni mamă în toamna acestui an
Suma colosală plătită de un fan pentru a o vedea pe Kate Moss dormind
Naomi Campbell a devenit mamă la 50 de ani
Vedetele de la Hollywood care au murit când erau tinere și pline de succes

La rândul ei, vedeta a mărturisit că Sweaty Betty a fost primul brand la care s-a gândit când a dorit să pună bazele unui parteneriat vestimentar.

„Știu să facă haine de calitate dedicate pasionaților de sport, care nu numai că arată grozav, dar, care cresc performațele antrenamentelor. Empatizez foarte mult cu misiunea lor de a inspira și încuraja femeile să se decice unei vieți active.”

Halle a mai spus că a lucrat alături de echipa de creație Sweaty Betty încă din perioada de izolare, discutând în cadrul multor sesiuni online, pentru ca viziunea ei vestimentară să fie transpusă cât mai bine. „Suntem foarte mulțumiți de ceea ce am creat. Colecția reflectă cu adevărat stilul meu de viață și prezintă piese care pot fi purtate, în egală măsură, pe stradă sau la sală”, a explicat actrița.

Colecția a fost realizată din materiale care sprijină întru totul performanțele sportive ale femeilor, din țesături foarte rezistente, cu efect modelator, ce subliniază într-un mod delicat silueta.

Nuanțele neutre de negru, gri și crem se potrivesc perfect tendințelor.

O pereche de pantaloni din colecția realizată de Halle poartă numele de Leticia, personajul pe care Berry l-a jucat în pelicula „Monster’s Ball” pentru care a câștigat Oscarul în 2002.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter