Tudor Chirilă critică dur referendumul pentru redefinirea familiei: „Este o aberație juridică”

De Oana Dinu, pe Ultimul update Vineri, 28 septembrie 2018, 17:55
Tudor Chirilă a scris un text pe blogul său în care vorbește despre referendumul pentru redefinirea familei. Actorul a declarat că va boicota această acțiune prin faptul că nu va merge la vot.

Tudor Chirilă este de părere că acest referendum pentru redefinirea familiei în Constituție este „o aberație juridică” și „declanșatorul unui fenomen de ipocrizie socială fără precedent”. Prin postarea sa, actorul atrage atenția asupra faptului că această acțiune este menită să distragă atenția publică de la manevrele pentru putere, enumerând avantajele pe care referendumul le aduce coaliţiei de guvernare.

„Prioritatea numărul unu este evitarea condamnărilor pentru dosarele de corupție, fuga de pușcărie și pregătirea deturnării constante a banilor publici fără frica de judecată. Pentru asta trebuie blocat sistemul judiciar (vezi pensionarea magistraților) și continuarea în regim de urgență a modificărilor la codul penal, legile răspunderii magistraților, etc. Ce poate fi mai simplu decât distragerea atenției publice de la asediul infractorilor asupra a ceea ce a mai rămas din România decât organizarea unui referendum atât de controversat?” a scris Chirilă pe blogul lui.

Tudor Chirilă vorbește despre adevăratele motive din spatele referendumului

Tudor Chirilă a amintit, de asemenea, de toate „prioritățile” ce stau, după părerea lui, în spatele acestei referendum, exemplificând fiecare acțiune în parte. Juratul de la Vocea României a mărturisit că nu va merge la vot, constatând cu mâhnire că în anul centenarului România este mai împărțită ca niciodată, iar politicieni profită de oamenii care trăiesc în sărăcie și nu sunt educați.

„În anul centenarului România este mai împărțită decât oricând, iar politicienii profită de populația săracă și needucată în mentalul căreia inseminează teme false menite să declanșeze frica și să creeze dușmani imaginari care îi vor deposeda și de precara bunăstare pe care o mai au. Concomitent cu divizarea celor care înțeleg dezastrul guvernării și strategia mafiotă de acaparare a României. Dacă te uiți din perspectiva lor, referendumul poate fi privit ca unul al unității românilor împotriva pericolului homosexual, de natură să ne stârpească pe viitor ca nație…” a mai spus Chirilă.

Actorul și cântărețul în vârstă de 44 de ani a adăugat: „Nu mă duc la referendum pentru că nu sunt orb și văd destul cât să nu vreau să girez o imensă manipulare și pentru că înțeleg că adevăratele priorități ale regizorilor ieftini care conduc spectacolul României sunt contra intereselor acestei țări și ale cetățenilor ei.”
La referendumul familiei din 6,7 octombrie 2018, românii vor putea vota modificarea Constituției ce prevede că familia se bazează pe căsătoria între soți, prin specificarea că o căsătorie se poate face doar între un bărbat și o femeie. De menționat este faptul că în Codul Civil din România este specificat oricum faptul că „prin soţi se înţelege bărbatul şi femeia uniţi prin căsătorie”.
Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!