Mihai Gâdea, cel mai elegant om de televiziune

De Cristina Popa, pe

Mihai Gâdea este jurnalistul TV cu cea mai apreciată imagine profesională din România. Asta arată rezultatele unui sondaj de opinie iniţiat de consultantul de imagine Mihaela Berciu.
Chestionarul a presupus opt întrebări menite să evalueze mai multe elemente definitorii ale imaginii şi ţinutei profesionale de succes pe care le afişează câţiva cunoscuţi jurnalişti TV.

Şase variante de răspuns şi o lista de peste 15 nominalizaţi, propusă integral de Mihaela Berciu, autoarea cărţii de specialitate, „Ţinuta pentru Succes şi Succesul Detaliilor”. Rezultatele?

31% dintre respondenţi au considerat că Mihai Gâdea este jurnalistul de televiziune a cărui imagine profesională şi personală este impecabilă.

A fost urmat de Radu Moraru, câştigător la categoria „eleganţa ţinutei”, Emil Hurezeanu, expert în bunele maniere şi Cătălin Ştefănescu, premiat pentru eleganţa comunicării verbale şi nonverbale.

Prezent la evenimentul în care au fost dezvăluite rezultatele sondajului, Gâdea a declarat: „Nu am o explicaţie! S-ar putea să mă fi votat cei care nu îl plac pe Băsescu. (…) Cred că Emil Hurezeanu este cel mai elegant bărbat şi în mod evident, dintre cei mai eleganţi jurnalişti.”

Întrebat care consideră că ar fi echivalentul feminin din mass-media româneşti, moderatorul de la Antena 3 şi-a exprimat cu greu opţiunile. Totuşi, dacă pe Andreea Raicu o admiră, pe colega sa de trust, Gabriela Vrânceanu Firea, o consideră un adevărat model, independent de evenimentele nefericite din ultimele zile. „Evoluţia ei poate fi o lecţie de viaţă pentru foarte mulţi tineri din ţara asta!”

În ceea ce priveşte  accesoriile sau piesele vestimentare speciale care şi-au îndeplinit cel mai bine rolul de a crea o marcă personală benefică purtătorului, bretelele lui Marius Tucă au ieşit învingătoare, surclasând inelele lui Oreste, vesta din piele a lui Ion Cristoiu sau treningul lui Cristian Tudor Popescu.

Sondajul  s-a desfăşurat timp de 10 zile, exclusiv în spaţiul online şi a fost realizat pe un eşantion de 1426 de persoane (cca. 60% – femei, 40% – bărbaţi).

Foto: PR, Arhivă Ringier

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter