Louis Vuitton, cel mai tare brand de lux din lume

De Diana Zagrean, pe

Casa de modă condusă de celebrul Marc Jacobs a fost desemnată cea mai valoroasă marcă de lux din lume, potrivit unui studiu Millward Brown Optimor.
Louis Vuitton a învins în clasamentul realizat de firma de cercetare de piaţă pe principalul competitor, casa Hermes, dar şi alţi aspiranţi la titlul de cel mai valoros brand de lux, cum ar fi Rollex, Chanel, Prada sau Gucci.
Valoarea totală la care se ridică Louis Vuitton momentan este de 25,9 miliarde de dolari, în timp ce Hermes valorează doar 19,1 milioane de dolari, Chanel 6,68 miliarde dolari, iar brandul britanic Burberry s-a clasat abia pe poziţia a zecea, cu o valoare de 4 miliarde de dolari.
Cercetătorii de la Millward Brown Optimor au realizat acest clasament şi după alte criterii, în afară de valoarea de piaţă, cum ar fi istoricul, tradiţia şi părerea clienţilor.

Foto: Northfoto
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter