Şase greşeli vestimentare la birou

De Mihaela Drafta, pe

Multe femei sunt vinovate pentru o serie de greşeli vestimentare făcute la locul de muncă fără ca măcar să aibe habar de acest lucru.
Ilogic şi distructiv pentru că poţi pierde o poziţie, o promovare sau poţi fi căzut din funcţie total eronat şi toate astea doar pentru că nu ştii cum şi în ce fel să te îmbraci în anumite situaţii. Una dintre greşelile majore stabilite de către specialişti că o fac femeile frecvent este de exemplu că arată prea mult curaj.
Este total nepotrivit într-un mediu de afaceri să atragi atenţia. Îmbrăcămintea prea sexy poate avea efecte negative din punct de vedere psihologic asupra colegilor dumneavoastră. Indiferent de setul de calităţi pe care le are o femeie din punct de vedere profesional şi de care este poziţia ei într-o companie, în momentul în care se îmbracă total neadecvat îşi diminuează şansele de apreciere.
În concluzie dacă doriţi să avansaţi şi să fiţi bine văzute la locul de muncă luaţi în calcul şi câteva reguli de respectare a comunităţii în care munciţi.

Norme nerostite

Chiar şi celebrităţile sau femeile din zona politică sunt foarte preocupate de felul în care aspectul lor emană spre exterior. Deşi avem de a face cu o zonă în care există consiliere de imagine ţine tot de opţiunea lor personală de cât şi în ce fel doresc să se plieze pe o construcţie exterioară.
Spre exemplu Hillary Clinton şi-a reînnoit lookul şi garderoba pentru că a fost criticată ca fiind prea severă şi masculină. În noile ei costume pastel care i-au fost sugerate a reuşit să sublinieze rolul de femeie şi mamă, poziţie care poate sensibiliza mai uşor electoratul.
Iată un exemplu de atragere a unei zone de simpatie prin grija felului cum te îmbraci. Un prim pas înspre o vestimentaţie corectă la locul de muncă este evaluarea mediului în care îţi desfăşori activitatea. E o diferenţă foarte mare de opţiuni în funcţie de mediul în care munceşti.
Pentru cei care se desfăşoară într-un mediu creativ lucrurile sunt mai simple şi permisive şi au o paletă mai mare de exprimare. În mediile rigide sau corporatiste regulile sunt mult mai stricte şi pliate pe domeniul de activitate şi obiceiurile sociale din care provine aceasta.
De obicei există un cod vestimentar al companiei, dar în lipsa acestuia lucrurile devin simple dacă te vei uita la felul cum sunt îmbrăcaţi colegii de tăi de birou. Ar trebui să existe o meserie de wordrobe selections women. Cineva care să le spună femeilor ce să nu scoată niciodată din dulap când vor pleca de la muncă:
1.       Nu purtaţi haine care fac vizibilă lenjeria intimă.
Şase greşeli vestimentare la birou
2.       Fustele sau rochiile prea scurte nu sunt o variantă care ar trebui luată în calcul
Şase greşeli vestimentare la birou
3.       Sandalele, papucii, tot ceea ce dezveleşte piciorul sau scoate la vedere şoseta sunt interzise
Şase greşeli vestimentare la birou
4.       Nu descoperi prea mult şi nu scoate la vedere părţi prea mari din corpul tău (aceasta este greşeala care ar trebui să fie trecută numărul 1 în topul fashion faults)
Şase greşeli vestimentare la birou
5.       Prea accesorizată. Mai puţin este mai mult! Bijuteriile purtate în vrac tind să arate vulgar şi de prost gust. Încercaţi accesoriile subtile şi purtate pe rând.
Şase greşeli vestimentare la birou
6.       Hainele prea mici, un nasture care stă să pleznească e un punct sensibil pentru că atrage neplăcut privirea tutror. Asiguraţi-vă că hainele au o cădere şi o mobilitate civilizată, pantalonii şi fustele nu sunt prea strâmte, iar partea de sus are o ţinută impecabilă.
Şase greşeli vestimentare la birou

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter