Cum e să lucrezi într-un sex shop

De Revista Unica, pe

E magazinul care nu-ţi arată nimic în vitrină. Ai curaj să păşeşti înăuntru? Am fost pentru tine «vânzătoare de plăceri» o zi. Să-ţi povestesc…
Menajere, poliţiste, asistente medicale, fetiţe Barbie sau năpraznice amazoane îmbrăcate în piele îmi zâmbeau insinuant de pe toate rafturile, iar în magazin nu era nimeni. „Aici sus avem costumaţii, jos găseşti restul produselor“, îmi spune Darius, noul meu coleg pentru o zi, apărând în capătul unor scări ce duceau la subsol. „Te duc imediat să-ţi arăt, dar acum e un client şi… ştii… bărbaţii se cam inhibă când văd o fată în magazin.“ Se inhibă? Amuzant amănunt, dar îngrijorător pentru scurta mea carieră. Asta e, dacă nu pot să fiu vânzătoarea ideală căreia clienţii să-i pună sufletul pe tejghea, măcar să învăţ toate produsele şi să impresionez prin profesionalismul meu distant, zic… dar nu eram prea sigură.

Să-ţi cunoşti marfa

Darius îmi arată cu gesturi largi fiecare raft, ca un ghid de muzeu. „Noi le avem împărţite pe categorii, aici avem zona, îi spunem noi, sado-maso; latex, piele, măşti, cătuşe, cârlige, bicele s-au dat, bandă adezivă…. În continuare avem farmacia…“ Şi mă plimbă aşa, cu explicaţii amănunţite, pe la afrodiziace şi lubrifianţi, la zona vibratoarelor de toate felurile, pe la păpuşile gonflabile, dildouri, bile de gheişă şi dispozitive pentru creşterea potenţei, terminând cu cireaşa de pe tort, seturile pentru plăcere totală. „Dar seturile astea au doar produse pentru femei“, observ, contrariată de o asemenea nedreptate. „Păi, totul este pentru femei aici. Tu ce credeai? Până şi produsele pentru bărbaţi tot pentru plăcerea voastră sunt făcute.“

Cătuşe roz şi fantezii cu negri

Mi-am  luat cu mândrie în primire scaunul din spatele tejghelei şi tocmai mă jucam cu un spermatozoid de plastic pe roţi, care merge şi dă din coadă, când au început să apară clienţii. O domnişoară cu şuviţe blonde, ten impecabil şi cămaşă cambrată îşi dorea o pereche de cătuşe cu blăniţă roz. „Dar nu roz-pal, roz-intens, şi nu pe acestea, pe celelalte. Nu puteţi să scoateţi blăniţa de pe astea şi să o puneţi pe celelalte? Că sunt mai rezistente. “
Apoi,un moşuleţ cu borsetă, ce zâmbea bonom pe sub şapca lui bleu-ciel, de aş fi jurat că a venit de la mesele de şah din Cişmigiu, s-a plimbat fără grabă pe lângă rafturi, examinând atent. „Acolo sunt dildourile anale“, i s-a explicat. „Ştiu“ a mormăit el jignit şi a cumpărat două, după care mi-a dat lecţii de folosirea afrodiziacelor feminine pe care se pare ca le cunoştea mai bine ca mine. „Nu pe bază de cantarină, că face rău organismului“, m-a atenţionat el. Mai bun e ăsta – o sticluţă mov pe care a şi achiziţionat-o mulţumit. Odată cu moşuleţul, a venit un cuplu emo – foarte tineri, îmbră-
caţi în negru şi foarte timizi, ascunzându-se fiecare sub bretonul lui. Se documentaseră pe internet.
Aveau două poze în telefonul mobil cu produsele dorite. „Iar vibratorul trebuie să aibă 20 de centimetri“ a subliniat el, marcându-şi hotărârea cu un pas spre centrul camerei. „19,5 e bine?“ (doar atât scria pe cutie şi deja mă temeam că o să-mi pierd clienţii). „E bine“. Ce uşurare! „Dar nu le luăm acum, am vrut doar să fim siguri că le aveţi.“ Şi galeria personajelor puse pe „sexual thrills“ a continuat –  o gaşcă zgomotoasă care a cumpărat lenjerie comestibilă şi un vibrator pentru şefa lor, o actriţă de filme XXX cu impresarul ei, care şi-a ales o costumaţie army, deşi impresarul înclina evident spre una cu plasă neagră şi curele de piele, o doamnă volubilă ce voia să facă un vibrator cadou, dar a cerut suspect de multe amănunte despre el şi şi-a dorit să fie neapărat negru.
Lucru care l-a scos din sărite pe Darius: „dar de unde, domnule, vor toate femeile numai negri!?“ Pe scurt, la sex-shop e o atmosferă destinsă, de magazin de suveniruri. Un simplu raport cerere-ofertă. Fără apropouri, presupuneri, chicoteli şi făcut cu ochiul. Ce faci cu produsele acasă nu te întreabă nimeni şi, în plus, poţi să le alegi pe culori.

Cine intră şi de ce

Care este profilul celor care merg fără ezitare la sex-shop? Cei avizaţi te lămuresc „Eu văd cam două categorii, cei care se mândresc că frecventează sex-shopuri – sunt trendy, sunt emancipaţi – şi cei care nici nu vor să audă, se uită urât la mine când ies în faţa magazinului. Cele două categorii au început să se echilibreze. Intră tot felul de oameni, mai mult tineri şi mai mult femei, apoi cupluri şi, cel mai puţin, bărbaţi.“ (Darius, vânzător sex-shop)

„Femeile sunt cele care calcă cel mai des pragul sex-shopurilor. Pentru că partea feminină strigă «prezent» la apelul S.O.S. – salvaţi-mi cuplul. Aceste femei au o imagine de sine pozitivă, sunt hotărâte şi nu au prejudecăţi. Atunci când partenerii vin împreună, e vorba de un cuplu în care comunicarea şi jocul ocupă un loc important. Ambii sunt „open-minded“ şi se susţin reciproc, ca într-o echipă.“ (Andreea Dîrzu, psiholog)
Foto: Northfoto

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter