Irina Mansour, afacere cu decoraţiuni interioare

De Revista Unica, pe

Colivii, ceainice, ceasuri şi decoraţiuni de Crăciun… Cine intră în Corelli Atmosphere Boutique devine imediat designerul propriului său cămin!
Deşi e încă luna noiembrie, în magazinul Corelli din Piaţa Romană din Bucureşti se simte deja atmosfera caldă a Sărbătorilor de iarnă. Irina Mansour (34 de ani) face bradul şi aşază pe rafturi colecţia de decoraţiuni şi obiecte de Crăciun. Într-una dintre vitrine, tronează – la propriu, atât e de impunător, –  un fotoliu shabby chic în care şi eu l-aş aştepta pe Moş Crăciun… „Când am venit de dimineaţă, m-am uitat la el şi am decis ca în seara asta să-l iau acasă“, spune Irina. Toate obiectele din magazin sunt alese de ea şi o reprezintă în totalitate, aşa că nu mă miră deloc că orice obiect de acolo şi-ar putea găsi locul la ea în casă.

Irina a fost atrasă de mică de frumos, chiar a urmat Liceul de Artă, secţia Pictură murală. Apoi a decis să schimbe domeniul şi s-a înscris la Facultatea de Marketing, din cadrul ASE. Cunoştinţele acumulate în cele două domenii i-au folosit mai târziu, în businessurile ei – a mai avut o ciocolaterie de lux, la care a renunţat după câţiva ani, pentru că a simţit că foarte puţini români sunt atraşi de lucrurile scumpe. De aici a plecat atunci când a pus bazele magazinului Corelli Atmosphere, un loc în care să găseşti ceea ce îţi doreşti dacă vrei să-ţi decorezi casa sau dacă vrei să faci un cadou şic: lucruri frumoase, uneori în serii limitate, dar nu extrem de scumpe.
A vrut de foarte mult timp să deschidă acest magazin, pentru că şi-a dat seama că la noi, în comparaţie cu alte ţări din Europa, nu există atât de multe magazine tip boutique, prin care să poţi trece oricând ai nevoie, chiar de la serviciu, în drum spre casă. „Ideea mea, încă de la început, a fost să aduc lucruri diferite, care nu se găsesc peste tot. Merg la târguri, este unul foarte mare, în Germania, în fiecare an. Am contactat acolo diferiţi furnizori, mai ales din Germania şi Olanda, pentru că au un altfel de design“, spune Irina, care aduce marfă de câteva ori pe an, în funcţie de sezon: primăvara – cu 1 şi 8 martie, Paştele, vara, toamna şi perioada Sărbătorilor de iarnă.

A gândit magazinul în stilul ei. Nu sunt obiecte moderne, ci lucruri cu tentă vintage, care îi plac şi ei foarte mult. „Ştiu că există multe persoane care au casa în stil modern, dar pentru ei există deja magazine. Eu mă adresez altei categorii. În ge-neral sunt femei, peste 30 de ani“, explică Irina. „Nu am cum să iau de toate, nici nu am cum să le aşez. Nu poţi să le amesteci. Trebuie aranjate într-un fel, pe culori, pe camere… iar spaţiul nu e foarte mare“, mai spune ea. Acum, redecorează magazinul cu obiecte de Sărbători – globuri, şosete roşii, Moşi Crăciuni, reni etc. –, iar fotoliul din vitrină a fost dat jos. Dar nu ca să-l ia Irina acasă, cum îşi propusese, nici eu, deşi m-am gândit la asta. Între timp, o clientă s-a îndrăgostit de el şi l-a achiziţionat  împreună cu o măsuţă albă…

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter