O afacere profitabilă: organizarea de evenimente

De Unica.ro, pe

Industria organizarii de evenimente nu este un domeniu ermetic în care poţi să pătrunzi numai dacă ai experienţă. Însă, îţi sunt necesare câteva calităţi. Află în continuare care!

Simona Pop, event manager la Bestevent, spune că nu este prea uşor să ai această meserie. „În spatele unui eveniment reuşit este multă muncă, timp investit, emoţii şi cred că dacă îţi doreşti mult şi ai calităţile necesare trebuie să încerci”, spune aceasta.

Empatia, comunicarea şi perseverenţa, unele dintre calităţile necesare

Prima calitate a unui bun organizator de evenimente este empatia. Trebuie să ai capacitatea de a te pune în papucii clientului pentru a putea veni în întâmpinarea nevoilor sale.

„Comunicarea este o altă calitate care nu trebuie să-ţi lipsească. O comunicare cât mai bună cu clientul te ajută să-i înţelegi aşteptările. În plus, perseverenţa şi seriozitatea sunt şi ele necesare. Organizarea de evenimente este un business care se bazează pe respectarea termenelor, este important să înţelegi şi să respecţi asta”, explică Simona Pop.

Satisfacţia clientului, cel mai important lucru

Simona Pop spune că un client mulţumit aduce alţi doi, trei clienţi. „Scopul nu este eficienţa financiară, ci satisfacţia clientului, aceasta generând, în mod adiacent, eficienţă financiară, ca efect al unor servicii de calitate. Pentru noi satisfacţia clientului este cel mai important lucru”, spune aceasta.

În Romania, există o industrie a organizării de evenimente, însă nu la fel de dezvoltată ca cea din alte ţări. Aici, este de părere Simona Pop, avem o îndustrie de nişă, în creştere datorită faptului că s-a înţeles că organizarea de evenimente trebuie facută de profesionişti care ştiu să eficientizeze costurile unei astfel de acţiuni. Pe de altă parte, mai spune aceasta, companiile au înţeles că externalizarea acestui serviciu este mult mai eficientă decât organizarea lui de către departamentele de marketing.

Creştere a cererilor persoanelor fizice înregistrată anul acesta

„Pentru că noi suntem specializaţi în organizarea evenimentelor corporatiste, clienţii nostrii cei mai frecvenţi sunt companiile. Trebuie sa menţionez însă că în ultimul an am putut observa o creştere a numărului de persoane fizice care apelează la o agenţie pentru organizarea evenimentului lor. Consider că acest lucru este bun, mentalitatea românului începând să se schimbe şi calitatea devenind un lucru important”, mai spune Simona Pop.

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter