Cariera: Despre freelancing cu Ana Maria Cetăţean, Brand Manager ejobs.ro

De Madalina Serban/GCDF Trainer&Career Consultant, pe

Am întâlnit în ultima vreme multe persoane care îşi doreau o schimbare, mai multă libertate de mişcare şi de acţiune, mai multă flexibilitate. Motivele sunt multe, de la timpul limitat petrecut cu familia şi până la dorinţa de a fi propriul şef.
Majoritatea au folosit cuvinte ca freelancer, cont propriu, ceva al meu, varianta on-line etc.  Se pare că suntem din ce în ce mai atraşi de antreprenoriat sau freelancing. Nici nu este de mirare având în vedere numeroasele programe, desfăşurate pe fonduri europene, pentru dezvoltarea antreprenoriatului în mai toate formele sale.

Încercând să aflu mai multe informaţii în acest sens, am stat de vorba cu Ana-Maria Cetăţean, Brand Manager www.ejobs.ro, care a avut amabilitatea de a-mi răspunde la câteva întrebări.

Care este părerea dvs privind piaţa de freelanceri?

Freelancing-ul este o alternativă viabilă pentru diverse domenii, de la cele artistice, comerciale sau IT, până la organizarea de evenimente, jurnalism şi multe altele.

Mediul digital a contribuit semnificativ la dezvoltarea accelerată a freelancing-ului, facilitând întâlnirea cererii de proiecte cu oferta profesioniştilor din domeniile respective, eliminând limitările geografice şi optimizând, din punct de vedere financiar, întregul proces. Piaţa locală de freelancing s-a aliniat în mod natural trend-urilor internaţionale,  fiind în continuă creştere, deşi nu există cifre oficiale în acest sens.

Pe eJobs.ro, profesioniştii care doresc să desfăşoare activităţi independente pot aplica la peste 5.000 de oferte de job-uri de tip part-time sau project based, în toată ţara.

Citeşte continuarea pe consilierincariera.ro.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter