(P) Cum îți dai seama dacă site-ul tău are nevoie de un redesign?

De Unica.ro, pe

Este important și obișnuit ca majoritatea companiilor să își reproiecteze site-urile web cu regularitate, fie că își actualizează oferta de produse, schimbă câteva fotografii sau grafica sau își refac logo-ul. Desigur, în anumite cazuri, unele companii optează pentru serviciul de creare site web de la zero. Iată, în rândurile de mai jos, câteva semne care vă indică dacă site-ul web pe care îl dețineți necesită un redesign:

Website-ul este învechit în comparație cu noile tendințe de design. Tendințele de design se schimbă în fiecare an. Prin urmare, devine necesar ca afacerile să se actualizeze în mod regulat pentru a rămâne în top în această lume modernă atât de competitivă. Dacă tendințele de design se schimbă la fiecare câțiva ani, un site web de acum doi sau trei ani poate părea ușor învechit în comparație cu un concurent care are un site web actualizat cu cele mai noi tendințe de design. Ultimele tendințe apelează acum la un design plat, care utilizează modele simple, bidimensionale, rezultât astfel un aspect modern și curat, care se potrivește atât interfețelor mobile, cât și desktop-urilor. Este nevoie de o abordare simplă și minimalistă a design-ului. Multe companii au îmbrățișat deja această abordare, inclusiv Microsoft, Apple și Starbucks. De asemenea, majoritatea utilizatorilor își folosesc telefoanele mobile și mai puțin desktop-ul, așa că design-urile complexe, cu imagini mari, îngreunează navigarea în site. 

Site-ul necesită mai mult de două secunde pentru încărcare. Clienții nu sunt dispuși să aștepte dacă site-ul se încarcă lent, ci vor trece imediat la un alt site web. Conform unui sondaj, 49% dintre consumatori se așteaptă ca un site să se încarce în două secunde sau mai puțin. Dacă o pagină a site-ului nu se încarcă complet în două secunde, atunci site-ul este prea lent. Doar 51% dintre consumatori susțin că așteaptă cu răbdare să se încarce un site web. Cu alte cuvinte, dacă site-ul pe care îl dețineți are nevoie de mai mult de două secunde pentru a se încărca, nu le puteți cere potențialilor clienți să aibă răbdare. Inevitabil, riscați să pierdeți oportunități și vânzări. 

Website-ul nu are un design receptiv. Responsive Web Design este o practică populară de implementare a tehnologiei prietenoase de web design. Pentru dezvoltatorii web, un web design responsive înseamnă un design care este realizat pentru a se adapta la orice platformă și la orice dispozitiv. Poate fi vorba de un smartphone, poate fi o tabletă, poate fi un computer – website-ul care deține un web design receptiv se va ajusta la orice dimensiune a ecranului, indiferent de platforma folosită. Atunci când examinați rezultatele site-ului, dacă veți descoperi că cea mai mare parte din vizitatorii site-ul își folosesc telefonul mobil, atunci este timpul pentru un astfel de design receptiv. Vizitatorii pot utiliza diferite dispozitive mobile, cum ar iPad, iPhone, tabletă, Samsung Note, și așa mai departe. Un design receptiv permite vizitatorilor să navigheze cu ușurință pe site indiferent de dispozitivul pe care îl utilizează, asigurând o experiență excelentă.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter