(P) Atinge-ţi scopul propus de Black Friday folosind o soluţie inovatoare

De unica, pe Ultimul update Vineri, 09 noiembrie 2018, 16:12

În general, comercianții cu amănuntul locali și regionali consideră că, fără investiții de milioane de lei, nu vor putea concura prezența inovatoare în comerțul electronic al giganților globali într-un eveniment cum este Black Friday. Totuşi, nu este vorba despre o competiție directă. Un comerciant cu amănuntul care își formează propria nișă, poate realiza profit de Black Friday, dar are nevoie de un canal de vânzare online. Este bine documentat faptul că, de Black Friday 79% dintre clienți vor face cumpărături online, sau prin intermediul telefoanelor mobile prin compararea prețurilor și pentru încheierea tranzacțiilor. Deoarece evenimentul din acest an este doar la câteva săptămâni distanță, comercianții cu amănuntul care folosesc broșuri și cataloage pe hârtie, trebuie să-şi digitizeze cât mai rapid soluţiile de promovare. În caz contrar vor rata obţinerea profiturilor maxime şi promoţiile pe care le pot oferi de Black Friday.

Ce ar fi dacă inovarea nu ar însemna o schimbare costisitoare și consumatoare de timp? Utilizarea unui instrument terț care poate fi adaptat nevoilor individuale, constituie o modalitate rapidă și ușoară de a digitiza materialele înainte de a fi prea târziu.

Ce s-ar întâmpla dacă comercianții cu amănuntul ar putea permite clienților să găsească oferte și promoții printr-o platformă online care le-a digitizat broșurile și cataloagele pe hârtie? Ce se întâmplă dacă acești clienți se află oriunde în lume şi totuşi îşi utilizează dispozitivul mobil pentru a găsi cataloagele unor comercianți cu amănuntul în imediata lor vecinătate?

Ce ar fi dacă eficacitatea canalului care oferă acest serviciu ar putea fi măsurată și exploatată, prin personalizarea serviciilor oferite clienţilor, astfel încât aceştia să simtă că afacerea lor este cu adevărat importantă?

Ce se întâmplă dacă toate acestea ar putea fi realizate fără a fi nevoie să-ţi faci griji cu privire la abilitățile tehnologice sau costurile aferente? Uneltele oferite de Ofertolino.ro poate transforma în realitate această viziune.

Grupul Prospecto oferă o platformă online pentru broșuri și cataloage digitale, care permite clienţilor să se aboneze la ofertele anumitor mărci şi categorii de interes, eliminând sentimentul de nemulţumire a clienților, generat de distribuirea în masă a broşurilor pe hârtie şi legat de acesta, distrugerea mediului înconjurător.

Comerciantul cu amănuntul poate are oferte excelente de Black Friday, dar umple străzile cu hârtie pentru a anunţa potenţialii clienţi de ofertele sale. Pentru a alege comerciantul preferat într-o piață suprasaturată de oferte, cumpărătorii iau în considerare mai mult decât prețul peoduselor.

Cataloagele digitalizate pot deveni interactive, oferind o experiență mult mai bogată decât ar putea oferi vreodată cataloagele pe hârtieşi vor genera vânzări nu numai la nivel local, ci și în străinătate, unde distribuția pe suport de hârtie ar fi extrem de costisitoare.

Deoarece fiecare întoarcere a paginii din catalogul digital este urmărită, eficacitatea activității de marketing poate fi măsurată cu precizie, îmbunătățind vânzările şi asigurând profitabilitatea activităţii promoţionale.

Digitizarea conținutului original, gestionarea platformei în sine și a tehnologiei care stă în spatele ei este responsabilitatea Ofertolino.ro. Acest aspect este deosebit de important în cazul unor evenimente cu vârfuri de tranzacționare, cum ar fi Black Friday, când website-urile de profil au de multe ori căderi importante. Comercianții cu amănuntul care își găzduiesc cataloagele pe platformă, îşi etalează părţile tari  concentrându-se pe clienții lor, prin oferirea unui produs excelent, un serviciu excelent și prețuri avantajoase. Digitizarea poate fi monitorizată în orice moment din macheta aferentă aplicaţiei, care este integrată în pachet.

Cea mai bună veste este că toate acestea pot fi livrate la timp pentru Black Friday. O dezvoltare tipică şi pe scară largă a comerțului electronic pentru o marcă globală, poate dura şi până la doi ani, costă milioane și oferă un beneficiu incremental incredibil de scăzut. Utilizarea unei platforme deja dezvoltate este mai rapidă, mai rentabilă și mai fiabilă, cu beneficii dovedite.

Cu toate că această soluție este potrivită în mod special pentru comercianții cu amănuntul locali și regionali, care nu au posibilitatea de a-şi lansa propria soluție de comerț electronic, totuşi nu este nevoie de un compromis în ceea ce privește reputația, scalabilitatea sau acoperirea. În primăvara anului 2016, compania și-a anunțat prezenţa la Festivalul Webit Startup Technology și a intrat în primele 5 dintre cele 1.300 de companii startup care participă la festival. În 2018, este partener cu mari organizații media cum ar fi Ringier în România, TV2 în Ungaria și TV3 în Estonia și servește sute de comercianți cu amănuntul, deţinând peste 1,5 milioane de abonați la notificările prin e-mail.

În concluzie, brandurile globale folosesc toate metodele financiare și tehnologice pentru a acapara mare parte din evenimentele recente de Black Friday. Este esențial ca retailerii locali și regionali să emită un catalog digital pe care clienții îl pot utiliza pentru a identifica oferte mai aproape de casă. De asemenea, cataloagele digitale pot ajuta mediul înconjurător și pot reduce costurile, eliminând nevoia de a distribui în masă documente din hârtie. Site-ul Ofertolino.ro uşurează efectuarea procesului digitizării şi obţinerea profiturilor maxime de Black Friday.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter