10 reclame cu tentă sexuală

De Stela Moisescu, pe

Sexul vinde, iar acest lucru se ştie încă din secolul 19, atunci când în fiecare pachet de ţigări Duke găseai cartonaşe cu starlete ce pozau în ipostaze sexy.
Sexul nu vinde doar în cazul publicului masculin. Săpunul pentru faţă Woodbury, destinat femeilor, apelează la imaginile cuplurilor fericite, pentru a creşte vânzările produsului la începutul secolului 20.

De atunci şi până în prezent, campaniile de marketing corelează instinctul de cumpărare cu instinctul de împerechere şi scot la iveală reclame cu tentă sexuală, ale căror conţinut sexy nu are neapărat legătură cu produsul respectiv.

Ultimele două decenii confirmă faptul că sexul a devenit cel mai puternic instrument de seducţie în publicitate, căci atrage imediat interesul clientului şi i-l menţine treaz pentru mult timp.

Iată 10 reclame cu tentă sexuală, care te seduc pe loc şi irevocabil!

Dă un click pe titlul produsului pentru a vedea reclama lui.

Deodorantul Lynx

Iepurele sare de unde nu te aştepţi… aşa că ar trebui să ai mereu igiena bine pusă la punct. Reclama merge pe ideea că o partidă de sex poate începe chiar dintr-un supermarket.

Snapily: cadouri personalizate pe suport print

Un bărbat se află la birou şi primeşte, printre scrisorile obişnuite, o vedere de la o femeie cu care a avut o scurtă aventură. În vedere femeia arată foarte sexy, doar că atunci când o mişcă uşor bărbatul are o surpriză neplăcută.

Berea Bud Light

Berea Bud Light beneficiază de multe reclame cu tentă sexuală, în care produsul ia minţile bărbaţilor. La fel se întâmplă şi în cazul de faţă, atunci când un bărbat ajunge din greşeală să se costumeze într-o menajeră sexy.

Oslo Horse Racing Încurajarea pariurilor la cursele de cai are mai mulţi sorţi de izbândă, atunci când foloseşti o analogie cu tentă sexuală. „No pain. No Gain” este motto-ul reclamei, chit că vorbim de pariuri sau de încercarea de a agăţa femei. Danier Leather

Producătorii Danier apelează la o reclamă jucăuşă, cu tentă sexuală, pentru a-şi promova produsele din piele. O femeie atrăgătoare reuşeşte să planifice o partidă de sex într-un hotel între un el şi… un el.

Campanie pentru încurajarea purtării ochelarilor

În mod evident, reclama se adresează adulţilor, celor care refuză să poarte ochelari, deşi au probleme de vedere. Dacă nu stai bine cu vederea poţi intra în situaţii delicate, precum femeia din reclamă, care nimereşte frâna de mână, atunci când vrea să îşi răsfeţe iubitul cu un sex oral în maşină.

Prezervativele Lifestyle

Producătorii prezervativelor Lifestyle apelează doar la gemetele unei femei pentru a-şi vinde produsul. Femeia din reclamă caută să achiziţioneze un imobil şi îi testează acustica.

Campanie pentru examinarea sânilorSocietatea de Cancer la Sân din Canada le încurajează pe femei să îşi examineze singure sânii o dată pe lună. Aşa că scot pe piaţă o reclamă care te induce în eroare oferindu-ţi lecţia moralizatoare de care ai nevoie. Vopseaua Polisan

Producătorii vor să evidenţieze că folosirea vopselei Polisan schimbă cu totul aspectul casei tale. Cum fac acest lucru? Cu o reclamă în care un bărbat dezorientat îşi dă seama că a avut o aventură de-o noapte cu soţia lui.

Revista pentru bărbaţi „Che”

Revista se adresează publicului masculin şi apelează la o promovare cu mult substrat sexual. În reclama de faţă urmărim meciul de tenis dintre două femei atrăgătoare care insistă să respecte tradiţia şi să facă schimb de tricouri.

Cei de la Che îşi promovează revista în diverse magazine, lipind postere cu picioare sexy pe tejghelele de la care vând vânzătoarele, creând iluzia unor vânzătoare sexy, care poartă fustiţe foarte scurte, din care le poţi zări lenjeria intimă.

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter