Cele mai utilizate cosmetice

De Andra Pecingina, pe

Întreaga lume consideră că starea dificilă în care se află economia mondială forţează femeile să reducă unele cheltuieli: haine, vacanţe şi ieşiri în oraş, dar se pare că ele…
… nu au de gând să renunţe la produse cosmetice.

Ne-am gândit să investigăm mai mult şi să aflăm gusturile cititoarelor noastre în materie de cosmetice, mărci preferate, produse fără de care pot trăi, produse care nu lipsesc din ritualurile de înfrumuseţare şi mai ales din trusa de make up pe care o au mereu la îndemână.

Voi ne-aţi răspuns întrebării „Care este produsul cosmetic pe care îl foloseşti cel mai des?” în număr destul de mare şi astfel am aflat faptul că îngrijirea înseamnă în primul rând hidratare pentru cititoarea Unica.ro.

Majoritatea covârşitoare (40%) a răspunsurilor au indicat crema de zi ca produsul cosmetic cel mai des utilizat, urmat de şampon (31.5%), loţiune de corp (11.5%) şi crema anti-rid (6.9%).

Doar 3.9 % din cititoarele noastre folosesc o cremă specială pe timpul nopţii sau o loţiune pentru zona sensibilă a ochilor şi doar 2.3 % au nevoie de balsam de păr.

Iată cum arată topul celor mai folosite produse cosmetice pentru îngrijire:

1. crema de zi 40.0%
2. şamponul 31.5%
3. loţiunea de corp 11.5%
4. crema antirid 6.9%
5. crema de noapte 3.9%
6. crema de ochi 3.9%
7. balsamul 2.3%

Ce am mai aflat de la voi? Testul Unica.ro prin care poţi găsi parfumul potrivit pentru personalitatea ta întreabă şi ce anume nu lipseşte din trusa ta de make up. Aici, majoritatea membrelor Unica au răspuns: „Fardul de pleoape şi mascara, pentru că privirea este importantă”, doar câteva răspunsuri au indicat alte produse: blush şi gloss.

În forumul Unica.ro ne-aţi spus preferinţa pentru produse pe bază de apă termală, în care femeile au o mare încredere pentru îngrijirea tenului sensibil. O altă controversă pe forum apare legată de preţurile cosmeticelor, de sum ape care o femeie este pregătită să o investească într-o cremă pentru faţă. Cel mai costisitor produs cosmetic în care voi investiţi este evident parfumul, iar cea mai scumpă cremă de zi achiziţionată de o cititoare a costat 200 de lei.

Îţi spuneam într-un alt articol că un studiu recent a relevat faptul că 90% dintre femei nu şi-au schimbat obiceiurile de înfrumuseţare de când a început criza economică şi majoritatea participantelor la sondaj indică fondul de ten şi rimelul ca produse de bază pentru machiajul lor.

Acum că am ajuns la preferinţe detaliate, putem să îţi mai spunem că în Marea Britanie s-a descoperit o nouă tendinţă în ceea ce priveşte înfrumuseţarea. „The Lipstick Factor” arată faptul că vânzările de produse cosmetice cresc în timpul unei crize economice, cu accent pe următoarele produse: fard de pleoape, parfum şi ruj.

Adevărul este că un nou ruj, chiar şi destul de costisitor, nu se compară cu investiţia pe care o necesită o nouă ţinută sau un tratament cosmetic la salon. Se pare că o nouă nuanţă atrăgătoare de ruj este noua modalitate a unei femei de a se răsfăţa pe timp de criză.
Citeşte şi ghidul produselor cosmetice care vor fi indispensabile în timpul iernii!

Foto: Northfoto

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter