Puterea unui brand – Louis Vuitton

De Irina Hartia, pe
Putem spune cu toată încrederea că Louis Vuitton este un brand reprezentativ pentru conceptul de high-class. Având în spate un istoric bine conturat, casa de modă a surprins întodeauna prin spiritul său inovator. Află mai multe detalii despre brandul iconic în numărul de ianuarie al revistei Unica, ce va fi disponibil la chioșcuri din 22 decembrie.

Fiind un brand puternic, Louis Vuitton nu se rezumă doar la produsele sale, ci la o întreagă lume, cu tradiții și cultură, care și-a lăsat amprenta în artă și sport. Începând cu octombrie 2014, la Paris au fost deschise porțile fundației Louis Vuitton. Acesta își are sediul într-o clădire emblematică proiectată de celebrul Frank Gehry, dealtfel un loc în care arta contemporană este extrem de prezentă. În cadrul fundației vor fi expuse pe rând lucrări din uriașa colecție Louis Vuitton și totodată, va găzdui expoziții temporare ce vor fi curatoriate de unele dintre cele mai importante nume din arta internațională. Brandul este deasemenea prezent în lumea sportului, organizând periodic un eveniment de mare anvergură: Louis Vuitton Cup.

Louis Vuitton

Poate că acesta este secretul longevitatii și succesului de care se bucură casa pariziană – inovația și credința în excelență.

Foto: Louis Vuitton

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter