Noile parfumuri pentru toamna 2009

De Andra Pecingina, pe

Intrăm în noul anotimp nu doar cu haine noi ci şi cu dorinţe noi, senzaţii oferite de frunzele aurii şi de miresmele florilor care răsar în septembrie.
Când vremea se răceşte ne dorim în jurul nostru pulovere moi din caşmir, rochii din lână fină şi cizmuliţe îmblănite. Însă nu trebuie ignorat importanţa olfactivului pentru buna dispoziţie ce însoţeşte schimbarea anotimpului.  Îţi prezentăm noile parfumuri feminine pentru toamnă, pregătite de cele mai mari case de modă sau parfumerie din lume, special pentru tine.

„Ange ou Demon” de la Givenchy  este reprezentat în campania publicitară de Uma Thurman, o femeie cu imagine misterioasă şi o senzualitate aparte. Notele de varf ale noului parfum Givenchy sunt de mandarină, Thym alb, cele de mijloc sunt de orhidee, ylang-ylang şi floare de lys, iar cele de bază reprezintă seminte de tonka şi vanilie.

„Parisienne” semnat de casa Yves Saint Laurent este un parfum floral cu note de lemn, care sugerează feminitatea împrospătată de atingerea delicată a unui bărbat. Notele care îl definesc sunt de trandafir de Damasc, paciuli, mosc, lemn de santal, violete, afine, piele naturală şi bujori. Compoziţia noului Parisienne este menită să recreeze o feminitate absolută, şi să dea femeii care îl poartă senzaţia că se află în Gradinile Luxembourg din Paris.  

„Encre Noire Pour Elle” a fost creat de parfumierul Christine Nagel. Noul parfum Lalique aduce note de mosc, bergamotă, frezii, trandafiri şi ambră.  Encre Noir a fost lansat la începutul lui septembrie în ediţie foarte limitată, doar 99 de sticle în formă de călimară, din cristal!

„Ricci Ricci” de la Nina Ricci este o aromă nouă, de şerbet de fructe, cu note principale de rubarbă, bergamotă, paciuli, lemn de santal şi regina nopţii. Ambasadoarea miresmei este Jessica Stam, model cunoscut, iar campania este construită pe ideea de mister şi tonuri de roz umbrit ce definesc feminitatea.

D&G „Rose The One” a apărut pe piaţă în luna septembrie a acestui an însoţit de imaginea superbei Scarlett Johansson. Noua campanie nu se mai bazează pe imaginea clasică stil Marilyn Monroe a actriţei din „Lost in Translation”. Notele de vârf sunt de mandarină, grapefruit roz şi crème de cassis (lichior), cele de mijloc sunt de trandafir bulgăresc, crin, bujor şi fruct lychee, iar notele de bază ale parfumului sunt de trandafir. Parfumul este unul feminin şi dulce însă în acelaşi timp pătrunzător.

„Idylle”, parfum semnat Guerlain aduce împreună senzualitatea notelor de ambră şi santal şi nota de intimitate dată de mosc şi arome florale proaspete, pentru a sugera oflactiv o idilă prin simbolurile declaratiei de dragoste. Flaconul este unul frumos sculptat pe forma simbolică a unei picături de miere, imagine exuberantă şi delicată, la fel ca aroma dinăuntru. Parfumierii care au creat aroma au imaginat în jurul noului Guerlain multă bucurie feminină şi irizaţii aurii care sugerează entuziasmul amoros.

Carolina Herrera lansează o nouă creaţie,„CH Carolina Herrera”, de data aceasta un parfum inspirat de copilăria designerului şi pasiunea pentru flora Venezuelei. Notele acestui nou parfum au fost create de parfumierul Olivier Cresp împreună cu moştenitoarea imperiului Herrera.  CH Carolina Herrera este o aroma proaspătă, florală cu influenţe orientale: notele de vârf sunt de citrice, cele de mijloc sunt de ulei de trandafir bulgăresc, iasomie şi praline, iar notele de bază sunt de piele naturală şi caşmir.

Escada  „Desire Me” este noul parfum lansat de casa de modă ESCADA, imediat după succesul aromei Incredible Me. Colecţia este una de amploare intitulată genereic „Me”. Parfumul readuce notele de bază ale predecesorului, cele de tiramisu şi adaugă note florale de orhidee, lonicera. Astfel rezultă o mireasmă misterioasă şi senzuală.

Casa Armani propune un nou parfum sub sloganul: „femeia este un idol… „Idole d’Armani”. Aroma duce cu gândul la dorinţa senzuală datorită notelor fructate de clementină, ghimbir şi pară, notele de mijloc sunt fondante, de trandafir confiat, iasomie şi şofran, iar amprenta de bază vine din paciuli. Flaconul are un design haute couture de inspiraţie Art-Deco, cu o formă luxoasă şi o nuanţă rafinată.  

Acestea sunt cele câteva miresme noi lansate şi pe piaţa din România. Unica.ro te va ţine în continuare la curent cu noutăţile în parfumuri, cosmetice şi tendinţe de machiaj!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter