„Noul Rom” şi alte campanii româneşti premiate

De Nicoleta Galeteanu, pe

Chiar dacă a intriga publicul român prin conceptul americanizat al ambalajului, spotul românesc la ciocolata Rom s-a dovedit a fi unul de mare succes.
Campania Noul Rom nu a fost doar pe gustul americanilor; batonul de ciocolată învelit în steag american a cucerit cel mai mare festival de publicitate din lume – Cannes Lions International Advertising Festival din Franţa -, unde a fost marea câştigătoare, premiată cu un total de şase premii (2 Grand Prix, 2 Gold şi 2 Bronze).

Reclama, realizată de agenţia de publicitate McCann Erickson România, este primul concept publicitar realizat de o companie autohtonă care câştigă un premiu atât de important.

Citeşte aici mai multe despre reclamă şi descoperă şi alte spoturi publicitare româneşti reuşite.

Nu este însă pentru prima dată când advertiserii români se întorc acasa cu premii de la festivaluri importante de gen. Iată şi alte reclame româneşti premiate.

„The coffe”

Cu mult diferită de reclamele răsuflate în care oamenii sar din pat ademeniţi de aroma de cafea, spotul, intitulat banal „Cafeaua”, este unul pe cât de simplu, pe atât de simpatic.

Un angajat se face că lucrează la calculator, în timp ce îşi soarbe din priviri paharul de cafea de pe unitate.
Cafeaua pare să nu îi fie tocmai la îndemână, aşa că angajatul îi găseşte un loc mai bun. Descoperind suportul DVD Writer, acesta aşază paharul aici. Finalul este intuibil. Poţi viziona reclama celor de la McCann aici.

„Every change helps” –  Dedeman

Reclama la motoslitter, cu al său slogan motivant „Fă o schimbare în viaţa ta”, i-a convins de avantajul promoţiei pe cei de la Festivalul Effie România, considerat cel mai important festival de publicitate din Europa. Spotul a câştigat trofeul Grand Effie.

Festivalul apreciază atât ideea exprimată şi strategia, cât şi rezultatele campaniei.

„Agent Dacia avantaj” – Dacia

Oferta atrăgătare şi campania inovatoare a celor de la Dacia, pentru programul de înnoire a Parcului Auto,  fost una dintre cele mai reuşite spoturi din ultimul an. Drept dovadă, reclama a luat un trofeu de bronz la Effie 2011.

Automatul de cafea este introdus cu schepsis într-un spot unde ideea principală este accesibilitatea. Prin urmare, dacă automatul refuză să îţi dea cafeaua într-o dimineaţă, mai bine mai aştepţi puţin. O maşină iese mai greu.

Nunta – Vodafone

Cocoţaţi în vârful muntelui, cu un laptop şi o reţea de Internet mobil, nunta celor doi tineri a ieşit perfect. De la zâmbete, la emoţii, toată nunta a fost trăită la intensitate maximă de rude, muncitori în construcţii şi actori care nu au ratat niciun moment din ceremonie.

Spotul face parte din noua campanie Vodafone pentru Internetul mobil, cu acoperire naţională.

Foto: YouTube

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter