Blue Point: Salariile pot crește până la de 4 ori mai mult

De eJobs, pe
Într-un domeniu extrem de fluctuant, compania de servicii call center Blue Point și-a câștigat loialitatea angajaților prin multitudinea de beneficii oferite.

Blue Point a fost fondată în 2007, cu un capital 100% românesc și o investiție de 40.000 de euro, sumă care s-a mărit cu încă pe atât pentru susținerea operațională a activității. „Ne-am recuperat investiția după trei ani și am decis să reinvestim profitul pentru a crește calitatea serviciilor oferite. Cea mai mare provocare pentru mine a fost până când am ajuns la break even”, spune Violeta Roșu, Managing Partner la Blue Point. Compania antreprenorială a început cu doar 5 angajați, dar s-a extins rapid de la an la an, ajungând să încheie anul 2015 cu aproape 200 de angajați, cu o cifră de afaceri de 11,6 milioane de lei și în topul celor mai bune companii de profil din România.

Despre cum a plecat de la statutul de angajată și a ajuns să înființeze propria companie, Violeta Roșu menționează: „În loc să schimb o corporație cu alta, m-am gandit că cel mai bun lucru ar fi să pornesc o afacere pe cont propriu. Prietenii mei, care sunt și actualii mei asociați, dețineau deja o companie și aveam, astfel, un model de anteprenoriat după care să mă ghidez. Așa ne-am gândit să construim un business în care eu să vin cu experiența operațională și ei cu experiența de antreprenori. Astfel s-a născut, de fapt, Blue Point”.

În prezent, compania are în portofoliu peste 30 de clienți, printre care se numără companii precum Vodafone, Xerox, ING Bank, Țiriac Auto, Pepsi și DHL Express, pentru care oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie) și inbound (suport clienți, infoline și helpdesk, suport tehnic, programe de loializare).

În vara anului 2016, Blue Point și-a continuat planurile de expansiune, deschizând primul său call-center din provincie, în Slobozia, ca urmare a creșterii solicitărilor de servicii call center. Centrul va furniza servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic.

Mai mult pe cariera.ejobs.ro

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

PE ACELAȘI SUBIECT
   
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter