Camelia Ganga, pe tocuri pe Kilimanjaro

Este marketing manager Fashion Days, site care comercializează articole de îmbrăcăminte şi accesorii ale unor branduri celebre, multe indisponibile în magazinele fizice din România, vândute la preţuri reduse. Responsabilitatea ei este de a crea campanii ingenioase, care să atragă cat mai multi vizitatori pe site şi de a promova brandurile celebre propuse cumpărătorilor români.

Camelia Ganga se descrie ca fiind un manager eficient, care nu stă peste orele de program la serviciu şi căruia, în timpul liber, îi place să facă sport, să urmărească filme la cinema şi seriale. În plus, îşi dedică timpul cauzelor umanitare şi face voluntariat. Înainte să înceapă munca la Fashion Days, şi-a luat câtvea luni sabatice şi a plecat în Africa, în Tanzania şi Kenya, unde a lucrat la orfelinate de copii infectaţi cu HIV. A predat engleza şi matematica şi şi-a încheiat „ucenicia” glorios,  escaladând  masivul Kilimanjaro (Tanzania, 5 895 m altitudine).

Asta fără să fi urcat nici măcar un deal înainte, ceea ce face experienţa cu atât mai valoroasă şi periculoasă. „La un moment dat, devine foarte foarte greu când începe să se rarefize aerul şi numai o voinţă de fier te mai poate face să continui. În ultima zi, am urcat cu o durere de cap cruntă. Dar dacă vrei să ajungi acolo, ajungi acolo.”

În plus, spre amuzamentul prietenilor ei, care nu-i dădeau sorţi de izbândă şi-o ironziau că pe munte nu se poate urca pe tocuri, şi-a luat în bagaj şi o pereche de stiletto şi s-a pozat încălţată cu ei pe vârf. Deci se poate!

(Foto: Radu Chindriş/UNICA, arhiva personală)

Citeşte articolul integral despre Camelia Ganga în Unica de iulie!

    
Vedete din Romania Vedete internationale