EXCLUSIV. Bloggerița Sweet Paprika, despre povestea ei de dragoste: „Un film în stilul The Notebook“

Gabriela Atanasov este Sweet Paprika în mediul online, iar blogul ei a împlinit zece ani. Gabriela este o tipă care spune lucrurilor pe nume și care se bucură de o familie frumoasă și de o carieră la care muncește cu foarte mult spor. Intră în galeria FOTO pentru a-i afla povestea!

Gabriela Atanasov și-a lansat blogul SWEET PAPRIKA în 2010, cu puțin timp înainte să câștige emisiunea „Shoppingul pasiunea mea”.

Primul moment-cheie al blogului ei – Sweet Paprika

În mare parte, eram urmărită doar de persoane din afara țării și scriam doar în engleză. Nici acum nu știu de ce nu eram mai consecventă și de ce nu am insistat mai mult pe partea asta. Schimbarea de a scrie și în româna s-a produs atunci când am venit la facultate din Constanța în București și am început inevitabil să cunosc mai multe persoane din blogosfera românească de modă, care pe atunci abia se contura”, ne spune Gabriela.

Dacă primul moment important al blogului e începutul, al doilea este un alt început…

În 2012 nu reușeam încă să monetizez blogul, așa că am relansat site-ul cu un magazin online cu o colecție-capsulă. Spre surprinderea mea, a avut mare succes.

Al treilea moment important…

…este acesta de stagnare a blogosferei. Pentru că toată activitatea mea s-a mutat pe Instagram și încerc să fiu constantă pe YouTube. Este foarte dificil să mai scriu la timp și pe blog. Din păcate, oamenii nu prea mai intră pe bloguri, în general.

Sper să scriu din nou pe blog – dacă mâine ar dispărea Instagramul, aș putea avea totul pe blog. Mă gândesc la o relansare. În online inspiri și expiri în fiecare zi – la propriu și la figurat. Trebuie să te reinventezi și să rămâi o gură de aer proaspăt.

Iris, fetița Gabrielei și a lui Patrick

„În 2019 am născut al doilea copil și mi-am dat seama că nu mai eram în stare să mă ocup de partea administrative a micii mele afaceri.”

Gabriela și fiica Iris

„Consider că am un nivel de hate destul de scăzut în social media, pentru că mențin o comunicare destul de transparentă și asumată.”

Pe timp de pandemie Gabriela a ales să doneze 50% din vânzările pieselor din una dintre colecțiile ei asociației Crucea Roșie, în contextul Covid-19, iar această decizie a fost un real success. „Mi-am dat seama că un brand local poate rămâne pe piață doar dacă se implică în problemele zilnice ale comunității sale.

Foto: Iuliana Cristina Popescu.

Ultima modificare august 18, 2020 12:19 pm

    
Vedete din Romania Vedete internationale