De-a lungul celor patru ediții festivalul a crescut considerabil. Ne-am extins aria de conținut, lărgind cercurile concentrice din jurul modei până am ajuns să avem ca nucleu al festivalului haina. Haina, întoarsă pe toate părțile: haina în modă, haina ca obiect cotidian, haina- costum în film, haina ca mască și mijloc de expresie în societate. Am introdus noi secțiuni: Dressing The Cinema- care cuprinde o selecție de lungmetraje cult, coagulate sub o umbrelă tematică, anul acesta în jurul conceptului de Camp, prin care se dorește o explorare a rolului costumului în film, Dressing The Body- o serie de scurtmetraje care aduce o perspectivă socio-culturală asupra hainelor, centrată pe relația corp-haină- identitate și Dress Codes - podcastul BFFF. Odată cu extinderea tipului de conținut s-a mărit și publicul, astfel încât, dacă la început era format mai degrabă din oameni care aveau un interes specific pentru modă sau erau activi în industriile creative, acum oricine are o înclinație către estetică sau o curiozitate către fragmente de sociologie ar putea găsi ceva atractiv în program. Sigur că și relația cu publicul format din profesioniști a evoluat: dacă la prima ediție nu aveam nici măcar competiția de fashion films, pe parcurs a început să aducem invitați internaționali în juriu, reprezentanți ai unor platforme de distribuție enorme precum NOWNESS, regizori sau organizatori ai altor festivaluri de profil din Europa, iar anul acesta numărul de înscrieri la categoria Best Local Production s-a dublat, ceea ce arată și un interes mai mare din partea regizorilor din România asupra evenimentului nostru.