Claudiei Schiffer nu-i plac bijuteriile

De Corina Buhagiar, pe

Iti poti imagina asa ceva? Numai o Fecioara tipica cum e ea (nascuta pe 25 august 1970) ar putea trece nepasatoare pe langa aur si diamante. Nici macar n-a avut gauri in urechi, pana in 2006 cand au …
… convins-o cei de la Accesorize, pe bani multi. Claudia a fost altfel decat celelalte top modele nu numai din aceasta cauza – n-a avut gauri in urechi in majoritatea timpului carierei sale de model. Ci si pentru ca a avut (si are ) o viata uimitor de „curata”: nu bea, nu fumeaza, nu s-a drogat nici macar o data. Iar asta o face cu adevarat unica: sa stralucesti in chiar inima modei fara sa-ti pierzi capul din cauza acasta, e mare lucru!

Pe ea n-au imbatat-o nici celebritatea, nici banii, nici propria frumusete. Si-a pastrat un echilibru si un simt al realitatii admirabile, castigandu-si in acelasi timp locul in constelatia „nemuritoare” a supermodelelor lumii, alaturi de Christy Turlington, Cindy Crawford, Naomi Campbell si Linda Evanghelista. Pe care le si intrece: Claudia Schiffer detine recordul mondial la aparitii pe coperta unei reviste, peste 900!

Background familial

Claudia a copilarit intr-o famile fericita si bogata. Se sfia sa fie dusa la scoala cu masina tatalui ei, un avocat de succes, ca sa nu iasa atata in evidenta printre colegii ei. Lucru pe care nu l-a mai putut evita dupa ce i-a depasit pe toti in inaltime, cu aproape un cap! Dar ceea ce ei i se parea, la vremea aceea, neplacut s-a dovedit a fi un avantaj mai tarziu, dupa ce si-a inceput cariera de model. Adica dupa ce a fost decoperita de directorul agentiei de modele Metropolitan intr-o dicoteca din Dusseldorff. Mama ei nici n-a vrut sa auda de povestea asta pana nu-si termina scoala. Claudia n-a spuns nimanui nimic timp de cateva luni, pana dupa bacalaureat. Dupa care si-a anuntat prietenele: „sunt la Paris, fac modelling!” si surpriza a fost totala.

Nasterea unei stele

Prima sedinta foto a fost aproape un dezastru. Nimeni nu parea incantat. Cunoscatorii ziceau ca are o fata prea comerciala, prea copilaroasa, prea de papusa. Si ca n-o sa ajunga niciodata mai mult decat un model de duzina, o „catalog queen”. Dar asta pana a vazut-o o sefa de la Elle. A programat-o imediat pentru un shooting, chiar in saptamana urmatoare. Dupa cinci coperte pentru diferite reviste, Europa era sub vraja Claudiei.

Agentii ei de la Metropolitan, Michel Levaton si Aline Souliers isi doreau sa asocieze numele ei cu cel al unei case de moda. I-au trimis profilul, cu inima indoita, celebrei case Chanel. Nu le-a venit sa creada cand legendarul designer de la Chanel, Karl Lagerfeld, a vrut s-o intalneasca. Souliers s-a chinuit ore intregi s-o invete sa mearga ca pe podium. In final, l-a sunat pe Karl si i-a spus, disperata, ca n-a reusit. „Nu-i nimic, a replicat acesta, nu conteaza. Vreau sa mearga ca si cum ar fi pe strada!”

O viata perfecta

Foarte curand si America a fost cucerita de farmecul Claudiei. Iar cariera ei s-a consolidat rapid si solid. Asta cu pretul unei munci uriase. Claudia marturiseste ca ani de zile a muncit neintrerupt, fara nicio zi de pauza. Ea e mandra ca mosteneste seriozitatea si pasiunea germana pentru lucrul bine facut. Karl Lagerfeld spunea despre ea: „In esenta, e o masina nemteasca, perfect reglata, de facut bani!”

N-a avut multi iubiti. „Barbatii sunt prea speriati de mine sau cred ca vin de pe o alta planeta” glumea ea. Pe sotul ei, producatorul Matthew Vaughn, l-a cunoscut in 2000 si a fost dragoste la prima vedere. I-a darut pana acum doi copii: Caspar in ianuarie 2003 si Clementine in noiembrie 2004. In plus este ambasadoare UNICEF si purtatoare de cuvant in lupta impotriva cancerului de san. In ciuda sumelor uriase de bani pe care le-a castigat, Claudia nu se sfieste sa imbrace haine ieftine si prefera pantofii fara toc. „Mi se pare staniu sa vad o mama pe tocuri. Cum mai poate alerga dupa copilul ei?”

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!
Abonează-te la newsletter