Poveste de dragoste în jurul lumii. Cum să ai o carieră de succes și să îți trăiești visul

De Oana Savin, pe Ultimul update Marți, 25 iunie 2019, 11:55
Nu cred să fie vreo persoană care să nu își dorescă din tot sufletul să aibă o carieră plină de succes, să meargă cu drag la job și în același timp să își vadă visul împlinindu-se, câte puțin, în fiecare zi. O tânără a reușit acest lucru și, mai mult, este cu atât mai frumos cu cât totul se întâmplă alături de iubitul ei.

Ștefana Suciu are 21 de ani și este din Sibiu. Încă de mică a visat să călătorească, să cunoască întreaga lume, însă situația financiară nu îi permitea acest lucru. Astfel că a luat decizia de a o face în alt fel.

Când eram mică lucrul care mă atrăgea cel mai mult era să călătoresc, iar fiindcă financiar nu îmi permiteam să văd locațiile îndepărtate pe care le doream eu, mi-am promis mie că nu doar am să ajung să văd toata lumea, ci am să și câștig bani făcând asta. Știam cum să o fac asta? Nu aveam nici o idee”, a dezvăluit Ștefana pentru UNICA.

După ce a plecat într-o croazieră pentru a vedea dacă i se potrivește această meserie, tânăra sibiancă a realizat că preferă să călătorească prin aer, astfel că s-a îndreptat spre  aviație. Iar de aici până la a-l cunoaște pe iubitul ei, Max, a mai fost doar un pas.

Poveste de dragoste în jurul lumii

Ștefana și Max s-au cunoscut pe când ea avea doar 17 ani, în momentul în care a mers la el pentru a-i expune planul ei de călătorii și, în același timp, de a câștiga bani.

Noi ne-am cunoscut pe când aveam 17-18 ani, eram doi copii, am mers la el fiindcă era lider într-o oraganizație non-profit să-i spun să călătorească cu mine în lume și să facem bani. Eu aveam soluția (râde) și el nu era interesat de varianta mea ci doar de mine, așa că am spus pas. Nu voiam atunci relație, eram focusată pe cariera mea. După un an ne-am întâlnit la o petrecere și masina mea s-a stricat la distanță de 2 km față de casa mea, iar el mi-a împins mașina până acasă. În noaptea aceea a rămas la mine și de atunci nu a mai plecat. Am rămas împreună”, ne-a povestit ea.

Și cum amândoi iubesc călătoriile, de ce să nu facă acest lucru împreună? Așa au luat decizia de a face o călătorie în jurul lumii. Și toate fotografiile minunate realizate în această aventură le postează pe contul de Instagram al Ștefanei.

View this post on Instagram

I’m in love with our existence.

A post shared by STEFANA (@stefanasuciu) on

Ne-am tot gândit noi, care este cel mai nebunesc lucru pe care îl putem face. Așa că, un lucru pe care nu l-am văzut la nimeni din online că îl făcuse înainte, a fost încojurul lumii. Da, să înconjurăm Pământul în 2 luni. Am plecat din România, am stat în Germania, California, Hawaii, Japonia și după înapoi acasă”, a spus Ștefana.

Până acum, Ștefana și Max au văzut împreună peste 10 de țări: „Am în camera mea o hartă pe perete și mă simt atât de bine când mai bifez încă o țară. Eu am vizitat peste 30 de țări și împreună cu Max: Indonesia, foarte mult din America, China, Islanda, Thailanda, Japonia, Republica Dominincană, Italia, Austria, Anglia și multe altele. Dacă ar fi să ne mutăm undeva în lume clar ar fi Bali sau Hawaii. În aceste două insule micuțe localnicii ne-au întâmpinat cu atâta fericire și iubire, vremea a ținut cu noi, iar mâncarea este de vis! Dar până la urmă, oamenii sunt sufletul locației iar aceste locații au rămas în sufletul nostru dar până să ne stabilim, ne mai plimbăm hai-hui și vedem după”.

Deși totul pare frumos, cei doi tineri îndrăgostiți au mai avut parte și de evenimente mai puțin plăcute pe timpul călătoriilor lor în jurul lumii.

Am prins un cutremur de 7 pe scara Richter în Bali, s-a crăpat peretele, eu am fugit dezbrăcată afară fiindcă eram la masaj, iar Max era în cârje – își rupsese tendonul la surf – și am uitat de el înăuntru. A fost extrem de puternic, dar nu îndeajuns încât să ne țină departe de Bali, anul acesta revenim acolo!”, și-a amintit Ștefana.

Acum, cei doi se pregătesc să plece spre o nouă destinație: Israel

Povestea amuzantă cu plecarea aceasta este că a fost ceva spontan și nebunesc. La 3 dimineața ne-am întâlnit după club cu 2 tipi de cultură arabă și am început să povestim și să râdem. Atât de bine ne-am înțeles cu ei că după 2 ore de stat și povestit ne-au chemat la ei în țară. A doua zi m-am trezit mai repede și fără să-l anunț pe Max am luat două bilete către Tel Aviv și când s-a trezit Max le-am dat mesaj că mergem. Te cunoști cu străini în miez de noapte și planifici excursii cu ei, cam așa stabilim noi următoarea noastră vacanță”, a spus amuzată Ștefana Suciu.

Pe lângă călătorii, pe Max și Ștefana îi unește cel mai frumos sentiment, iubirea: „Suntem nebuni unul după celălălt, de 3 ani încoace, am trecut prin multe împreună, suferințe, momente de extaz, pe scurt am crescut împreună. Suntem cei mai buni prieteni și facem totul împreună, de la mers la sală, muncit, călătorit… Nu ne certăm, decât foarte rar și atunci când e vorba de muncă – poze sau video”.

View this post on Instagram

The good life is a process, not a state of being.⏳

Prima carte

Ștefana a scris și o carte – „Cum să devii stewardesă”. În această carte, ea dezvăluie secretele jobului de stewardesă și cum poți obține acest job fără a investi în cursuri sau școli de aviație.

Ea ne-a spus și cum a decis să scrie cartea: „După ce m-am mutat în aviație, am văzut că multe fete erau interesate de cum călătoream eu peste tot și îmi trimiteau mesaje cu „Ce domn te duce prin vacanțele acestea exotice?”.  Râdeam când le citeam și atunci am stabilit că am să le explic cum am ajuns să fac eu asta. Voiam să împărtășesc povestea mea, astfel încât să le pot ajuta și pe alte fete să facă ce își doresc. Să știe că pot ajunge pe forța lor oriunde și oricând”.

Ștefana spune că această carte, dar și călătoriile prin lume au schimbat-o ca persoană întrucât „această meserie te maturizează foarte mult, este ca o armată pentru femei în secolul nostru”.

Fără toate aventurile prin care am trecut nu m-aș fi putut apuca de scris”, a subliniat tânăra.

Iar Ștefana se pregătește să scrie o nouă carte, despre „experința mea și toate momentele nebune și frumoase, dar și problemele pe care le-am întâlnit în aviație”.

Stewardesă, scriitoare și… influencer

Ștefana nu este doar stewardesă și scriitoare, ci și influencer, cu peste 58 de mii de urmăritori pe Instagram. Ea ne-a explicat că „dacă vrei să fii o voce, atunci trebuie să fii și pe social media. Dacă ai ceva de spus, de transmis, te poți adresa la un număr mult mai mare acolo. Pentru mine este esențial să fiu în online pentru a îmi transmite mesajul mai departe, pentru a încerca să schimb în bine lumea aceasta”.

View this post on Instagram

OUR STORY❤️ Four years ago, I drove 200 km to a party to meet Max to propose him something. I wanted to convince him to join me in a travel club to make money and see the world. We didn’t know each other, I was an Interact member, and he was the president of all the clubs from Romania, so I suspected that many people would know him, and that was very helpful. He was not interested in anything I wanted to say, just flirting with me. I realized nothing would work so I left. After a year I went to a party where I met him again. At the end of it (he and his friend) had nothing to go home with, so they asked me for a lift. My car broke down when I was close to my house. He came to my house and never left.🎬 • After 4 years we travel all over the world together. 🗺 I told you @peevmaximilian to listen to me from the beginning. If something has to happen between two people, it will surely happen somehow.✨

A post shared by STEFANA (@stefanasuciu) on

Pe Instagram, Ștefana nu postează doar fotografii din călătoriile sale, ci și dezbate subiecte precum dezvoltare personală, psihologie, sustenabilitate și despre un mod de viață sănătos.

Tânăra are o listă lungă de lucruri pe care vrea să le mai facă în viitorul apropiat: să petreacă 9 zile în Bora Bora, să urce pe Kilimanjaro, să mediteze în India, să se joace cu kangurii în Australia și să petreacă o săptămână în Antarctica.

Visul meu este să strâng oameni și să plecăm împreună în aventurile acestea, să călătorim împreună și să descoperim minunățiile acestei lumi împreună! Deja am început să organizez vacanțe și împreună cu Max am creat un grup de oameni și plecăm în vacanțe exotice. Acolo le arătăm cum explorăm și la ce nivel călătorim. Va fi o experiență mult mai complexă, nu doar 7 zile într-un resort, acesta nu e stilul nostru”, a precizat Ștefana Suciu.

Vezi în Galeria FOTO mai multe fotografii din călătoriile Ștefanei Suciu.

Sursă foto: PR

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!